fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חבר מועצת קרית ים אלכס פורטנוי הצטרף לרשימתו של שלומי טל

שלומי טל. צילום: יח"צ
שלומי טל. צילום: יח"צ

חבר מועצה העיר קרית ים אלכס פורטנוי, הודיע השבוע כי חבר לרשימתו של שלומי טל, המתמודד על ראשות העירייה, בבחירות המוניציפאליות שיערכו בסוף חודש אוקטובר השנה.

שלומי טל. צילום: יח"צ
שלומי טל. צילום: יח"צ

טל, שהיה סגן ראש העירייה וכיהן כיו"ר דירקטוריון חברת המתנסים העירונית, הודיע בשבוע שעבר כי הוא מתמודד על תפקיד ראש עיריית קרית ים. השבוע כאמור, הודיע פורטנוי כי הוא חבר לרשימתו של טל ויתמודד על מקום במועצת העיר במסגרת הרשימה של טל. השניים אף פרסמו מודעה משותפת שבה ברכו את הציבור הרוסי לרגל השנה האזרחית החדשה, הנובי גוד.

אלכס פורטנוי. צילום: עצמי
אלכס פורטנוי. צילום: עצמי

בשיחה עם "הד הקריות" אישר פורטנוי את הדברים ואמר "טל ואני הולכים ביחד, זה בגלל שנעים לעבוד איתו". לדבריו, הוא יודע שאבן צור אינו מתכוון להכניס אותו לרשימה עימה הוא מתמודד בבחירות המקומיות, מה שגרם לו לחבור לרשימה של טל. בהודעה לעיתונות מסר פורטנוי: "אני מאמין גדול בשלומי טל. עברנו כברת דרך משותפת ביחד, הוא אדם מדהים ומנהיג נפלא, ואני בטוח שתושבי קריית ים כמהים למנהיגות אחרת".

בסביבתו של טל מסרו השבוע, כי הוא מקיים מגעים עם חברי מועצה נוספים לצרפם לרשימתו, ששמה יפורסם בקרוב.

טל עצמו מסר: אני גאה באלכס ובציבור הרוסי בקרית ים, יחד נעשה את השינוי וניצור עתיד טוב יותר לילדים שלנו".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות