fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חברת בריגה תקים מרכז מסחרי חדש בעיר ימים

מרכז מסחרי עיר ימים (הדמיה: בריגה ויו פוינט)
מרכז מסחרי עיר ימים (הדמיה: בריגה ויו פוינט)

חברת בריגה הודיעה שהיא זכתה יחד עם שותפיה במכרז להקמת מתחם בילוי ופנאי בלב שכונת עיר ימים בנתניה, זאת שבוע אחרי שחנכה בנתניה את מגדל דוד "דיויד טאואר" המשלב בין בית מלון איכותי בשבע הקומות הראשונות לבין מגדל מגורים יוקרתי בקומות מעל מודיעה.

הקרקע, שנרכשה בליבה של השכונה הינה בשטח של 9.5 דונם ומתחם הבילוי והפנאי המתוכנן יוקם בשטח של 20,000 מ"ר.  עלות הקרקע שנרכשה היא כ-73 מיליון שקלים וצפי היקף השקעה לבניית המתחם נאמד בכ~150 מיליון שקלים.

לדברי יקי בריגה, מנכ"ל ומבעלי חברת בריגה, שכונת עיר ימים קובעת רף חדש באיכות המגורים בישראל: "מיקומה של השכונה בצמוד למכון וינגייט, כביש 2 ושכונת רמת פולג, הפכה את השכונה לאטרקטיבית. כחלק מחוויית המגורים בשכונה, אנו נקים מתחם בילוי הכולל מסעדות, חנויות אופנה ומתחם ילדים וכל זה במרחק הליכה קצר מבית התושבים. אין לי ספק כי המתחם החדש ימשוך אליו קהל רב מנתניה והסביבה".

מרכז מסחרי עיר ימים (הדמיה: בריגה ויו פוינט)
מרכז מסחרי עיר ימים (הדמיה: בריגה ויו פוינט)

מתחם המסחר, הבילוי והפנאי צפוי לכלול שטח של 9,000 מ"ר אשר ישמש למחסנים ול-300 מקומות חנייה. קומת מסחר של 8,000 מ"ר וקומה נוספת של מסחר ומשרדים בשטח של 3,000 מ"ר. מועד התחלת הבנייה הינו חודש אוקטובר 2016 וצפי סיום במהלך שנת 2018.

חברת בריגה, בבעלותם של יקי ורונן בריגה, הינה חברה משפחתית המתמקדת בימים אלה בבניית מגורי יוקרה ומלונאות בנתניה ופרויקט מגורים בכפר יונה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות