fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חברי הליכוד בכרמיאל: "הודעתו של קורן נוימרק פורסמה על דעת עצמו בלבד"

בעקבות הודעתו של עו"ד קורן נוימרק מהליכוד בדבר התמיכה ברותם ינאי לראשות העירייה מגיבים חברי הליכוד הבכירים בסניף כרמיאל: "הודעתו של קורן נוימרק איננה משקפת את דעתם של רוב חברי הליכוד בכרמיאל"
קורן נוימרק ורותם ינאי .צילום: אלכס הובר
קורן נוימרק ורותם ינאי .צילום: אלכס הובר

ראש רשימת הליכוד בכרמיאל, עורך הדין קורן נוימרק, הודיע הבוקר (ג') באמצעות אחד מכלי התקשורת המקומיים, בבלעדיות, על תמיכה ברותם ינאי לראשות העיר. על פי אותו כלי תקשורת נוימרק מצוטט כאומר: ״מסקרים פנימיים טרם ההכרזה על התמיכה עולה כי רותם ינאי הינו המועמד היחיד הנמצא במגמת שיפור בתמיכת הציבור״. הוא מוסיף ומציין כי לאור תמיכת הליכוד בינאי מסתמן כי העיר נחלקת לשני גושים פוליטיים, ימין ושמאל.

חברי סניף הליכוד הבכירים שקראו את ההודעה בכלי התקשורת האמור, הוציאו לפני שעה קלה את ההודעה הבאה: "אנו, חברי מרכז הליכוד ופעילים מרכזיים בסניף הליכוד בכרמיאל, מסתייגים מהודעת התמיכה של קורן נוימרק ברותם ינאי כמועמד לראשות העיר כרמיאל. הודעתו של קורן נוימרק פורסמה על דעת עצמו בלבד ואיננה משקפת את דעתם של רוב חברי הליכוד בכרמיאל. עמדתנו היא כי בשלב זה הליכוד כתנועה צריך להיות באופן רשמי ניטרלי בנושא המאבק על ראשות העיר וכל אחד רשאי לפעול בהתאם להבנתו. ברצוננו לציין כי העמדה של קורן נוימרק נובעת משיקולים אישיים וזה איננו הניסיון הראשון שלו להתחבר לרשימתו של רותם ינאי תוך הזנחת המתמודדים האחרים".

על הודעה זו חתמו יו"ר מטה הבחירות וחבר מרכז הליכוד אבי פלדמן וחברי המרכז בוריס גילגור, פסח זינגר ורמי בניון.

רמי בניון אמר לבלינקר: ״נדהמתי לקרוא את הודעתו של קורן נוימרק באמצעי תקשורת אחד, על תמיכתו ברותם ינאי. קורן החליט לפעול בניגוד לכל אינטרס של הליכוד ובניגוד לדעת חברי הסניף. הצהרה זו הופכת את רשימת הליכוד למועצת העיר ללא רלוונטית ומייתרת את הצורך להצביע לליכוד".

לבלינקר הובהר מפי מקורבים לסניף הליכוד בכרמיאל (השמות שמורים במערכת) כי נוימרק הוא עורך הדין של עמותת בראשית, הקשורה לפעילויותיו של ינאי. שותפו, עו"ד אביב בכר, היה חבר הנהלת עמותת בראשית ומורשה חתימה (ר' בסוף הכתבה – פרוטוקול אספת עמותת בראשית החתום בידי קורן נוימרק).

עו"ד נוימרק בתגובה לבלינקר על כך שלא התקבלה הודעתו לעיתונות: " שלחתי לכולם, מוזר שלא קיבלת".

מה באשר לעובדה שחברי הסניף טוענים שלא ידעו כלל על ההחלטה? "אני יידעתי את מספר 2 אבי דמתי  ו-3 אלכס שוחט ברשימה שלי והם אישרו לי".

 

 

 

פרוטוקול חתום עוד נוימרק , אביב בכר חבר הנהלה
פרוטוקול חתום עוד נוימרק , אביב בכר חבר הנהלה

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות