fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חברה מקרית אתא השמידה 650 משטחי קורנפלקס נגוע

אבי אוזנה, בעלי חברת "דניאלי בסביבה": "את הקורנפלקס לקחנו לאתר ההטמנה בקיבוץ עברון. התחלנו באחת בצהרים ועבדנו עד ארבע לפנות בוקר. הרגשנו שליחות"
קורנפלקס תלמה (יח"צ)
קורנפלקס תלמה (יח"צ)

 

במבצע מאובטח השמידה והטמינה חברה מקרית אתא 650 משטחים של קורנפלקס תלמה הנגוע בסלמונלה.

בתחילת השבוע קיבל אבי אוזנה, בעלי חברת "דניאלי בסביבה" טלפון מנציגי משרד הבריאות בנוגע להטמנת האריזות הנגועות. "יש לנו מוצר שנקרא אר די אף, שיכול להפוך חומר ממוחזר לדלק", סיפר אוזנה מספר שעות לאחר שהסתיים המבצע, "למעשה הפרדנו בין החומר האורגני לאריזות ולפלסטיק. את האריזות והפלסטיק מיחזרנו, כדי לייצר מהם חומר בערה, ואת הקורנפלקס עצמו, החומר האורגני, לקחנו לאתר ההטמנה בקיבוץ עברון".

אוזנה ליד משטחי הקורנפלקס לפני ההשמדה (צילום: באדיבות דניאלי בסביבה)
אוזנה ליד משטחי הקורנפלקס לפני ההשמדה
(צילום: באדיבות דניאלי בסביבה)

את ההפרדה בין החומר האורגני לאריזות והפלסטיק, עשו עובדי החברה במפעל יוניליוור, תחת אבטחה כבדה של נציגי המשרד להגנת הסביבה ומשרד הבריאות. אוזנה: "הצמידו לנו ליווי של המשרד להגנת הסביבה ומשרד הבריאות יחד עם מאבטחים של יוניליוור. עשינו טיפול כדי שבטעות לא יצא קורנפלקס החוצה ושתהיה השמדה מלאה. השמדנו 650 משטחים של קורנפלקס. התחלנו באחת בצהרים ועבדנו עד ארבע לפנות בוקר".

אוזנה מספר על תחושה של שליחות אמיתית של העובדים במהלך העבודה. "זו הצלה של המדינה. ככה התייחסו אלינו אתמול וככה הרגשנו. כל הזמן אמרו לנו בואו נגמור עם הסיפור הרע הזה שעובר על יוניליוור. לא האמנו שאנחנו עושים את זה, כי זה משהו גדול כזה שעושה טוב בסופו של דבר, הסתכלנו על זה כשליחות".

לדברי אוזנה, המבצע הוכיח לו שכל המעורבים בסיפור לקחו ברצינות רבה את הטיפול בקורנפלקס הנגוע, ואת המסקנות, הוא לוקח איתו. "אמשיך לקנות קורנפלקס, כי זה היה הטיפול הכי טוב והכי מקצועי שראיתי. אי אפשר להגיד שלאף אחד בחברה לא היה אכפת, הייתה תקלה, יש תקלות שקורות ללא כוונה והם התייחסו לכך בכובד ראש, וכולם היו שם כדי לוודא שהסיפור ייגמר. אנחנו מצידנו עשינו את העבודה על הצד הטוב ביותר שאפשר".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות