fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

זכרון יעקב: שלושה חברי מליאה נעדרו מישיבת המועצה הראשונה של דשא

מחובר ליישוב. זיו דשא. צילום: נירית שפאץ
מחובר ליישוב. זיו דשא. צילום: נירית שפאץ

ישיבת המליאה הראשונה של מועצת זכרון יעקב בראשותו של זיו דשא, התקיימה אתמול התארכה עשר דקות. מבין חברי המועצה, נעדרו מהישיבה חברי המועצה מישה בלומנפלד, אפרים צוק ויפעת יהל.

"זו ישיבת מליאה ראשונה שאני מנהל, וזהו מעמד מרגש עבורי", פתח דשא את הישיבה, "נושאים שנעסוק בהם בקדנציה הנוכחית הם חינוך, מנהל תקין, טיפול בבנייה ואיכות סביבה ונושאים אחרים שיעלו. יש פה עובדי מועצה מסורים שאכפת להם, ונושא תודעת השירות הוא נושא שאנחנו עובדים לשפר אותו".

. זיו דשא. צילום: נירית שפאץ
. זיו דשא. צילום: נירית שפאץ

 

פנים חדשות. פנינה סולומון. צילום: נירית שפאץ
פנים חדשות. פנינה סולומון. צילום: נירית שפאץ

דשא עדכן את המליאה בנושאים מרכזיים שהמועצה עוסקת בהם בימים האחרונים: "אנחנו עוסקים בעיקר בחינוך, היערכות בתי הספר לשנה החדשה, ובראש הכנת בית ספר יעב"ץ לכניסה למבנה החדש ב-1 בספטמבר". כמו כן הודיע דשא על עבודת צביעה של מעברי החצייה. מעברי חצייה ביישוב נמחקו ביישוב ונהיו כמעט בלתי נראים, ותושבים פנו למועצה והתריעו על הסכנה שבכך. "התחלנו עם זה בצורה מסיבית בשבוע האחרון", אמר דשא, "עשינו גם פיילוט של שדרוג הצבע. עשינו מחקר קטן בנושא, וראינו איך הדברים צריכים להיות".

פנים חדשות

דשא ביקש להודות לאיציק בלה על שלושה חודשים בהם הוביל את המועצה, ובירך את חברת המועצה החדשה, פנינה סלומון, שמחליפה כנציגת סיעת הבית היהודי את אבנר שבתאי שהתפטר במקביל להתפטרותו של אלי אבוטבול.  סולומון  התמודדה בעבר למועצה. היא עולה חדשה שנמצאת בארץ חמש שנים ומייצגת  את הקהילה הדתית ואת העולים החדשים ביישוב.

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות