fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

זייף חשבוניות במאות אלפי שקלים ולא יישב יום אחד במעצר

תושב הצפון, שזייף חשבוניות בכ-700 אלף שקלים, היה אמור על פי דברי השופטת במשפטו להיכנס לבית הסוהר לתקופה לא מבוטלת, אך הודות לעורך דינו אלי סרור ירצה חצי שנה בעבודות שירות בלבד
אילוסטרציה (PantherMedia)
אילוסטרציה: פנתרמדיה

תושב הצפון, כבן 54, הצליח במשך שנים להערים על שלטונות המס בישראל בדרך הפשוטה ביותר, של יצירת חשבוניות פיקטיביות שהכניסו לכיסו כספים רבים בשווי כולל של מאות אלפי שקלים.

אילוסטרציה (PantherMedia)
אילוסטרציה (PantherMedia)

על פי גזר הדין שניתן בבית המשפט בעכו לאחרונה, הגיש הנאשם חשבוניות מס בסך כולל של 511,720 שקלים, אותם כביכול שילם לקבלני בניה שונים. בנוסף, הגיש הנאשם חשבונית על סך 442,420 שקלים במקום הסכום המקורי 242,420 שקלים. הסיבה לדבריו, היא טעות תמימה במיקום הספרות.

עו"ד אלי סרור (צילום: עצמי)
עו"ד אלי סרור (צילום: עצמי)

שופטת בית המשפט השלום בעכו, שושנה פיינסוד כהן, כתבה בהחלטתה: "מסכימה אני עם המאשימה כי מתחם הענישה במקרים כאלה הינו מאסר בפועל לתקפה לא מבוטלת שנעה בין 12-24 חודשים".

למרות היקף העבירות והעונש הכבד לו היה צפוי הנאשם, הצליח עורך דינו, אלי סרור, המתמחה בדיני מיסים, לשכנע את בית המשפט להקל בעונשו וזה הורשע ונשפט לשישה חודשי מאסר שיומרו בעבודות שירות ו-30 אלף שקלים בלבד.

סנגורו עורך הדין אלי סרור אמר השבוע: "אומנם מדובר בעבירות לא פשוטות הדורשות מאסר בפועל בחלקן הודה מרשי, אך הראיות שהצגנו בבית המשפט והעובדה שאין למרשי עבר פלילי, מנעו את כניסתו לבית הסוהר".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות