fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

זיו דשא: חברות הייטק ימשכו אוכלוסייה חזקה

בשטח. זיו דשא באירוע פתיחת הקמפיין. צילום: קרן גבריל
בשטח. זיו דשא באירוע פתיחת הקמפיין. צילום: קרן גבריל

המועמד לראשות המועצה, זיו דשא, פנה השבוע לראשי המועצות השותפות באזור התעסוקה החדש ליד מעיין צבי וביקש לחכות עד תום הבחירות במושבה כדי לקבוע את אופי העסקים שיפעלו באזור התעסוקה החדש.

לדברי דשא, יש להקים וועדה משותפת שתפעל להביא לאזור חברות הייטק וטכנולוגיה מתקדמות ולא לאפשר פעילות של מפעלי תעשיה וגני אירועים נוספים. "תעשיית ההייטק והטכנולוגיה תאפשר להשאיר ליד הבית רבים מבין תושבי זכרון יעקב ותאפשר יצירת מקורות תעסוקה איכותיים לצעירי המושבה.  בנוסף, מיקוד במגזר הטכנולוגיה תמנע כניסת תעשייה מזהמת או כזו שתפגע באיכות החיים באזור. זו החלטה שחייבת להתקבל על ידי מנהיגות אזורית וראוי שתתקבל לאחר הבחירות הקרבות".

בשטח. זיו דשא באירוע פתיחת הקמפיין. צילום: קרן גבריל
בשטח. זיו דשא באירוע פתיחת הקמפיין. צילום: קרן גבריל

בנוסף, בפוסט ששבר שיאי קריאה במערכת הבחירות, קרא דשא למועמדים להפסיק להפיץ חומרי תעמולה שקריים או כאלו המשמיצים את המתמודדים האחרים בפוסט כתב דשא: "מי שכותב פלייר בחירות עמוס אי דיוקים לא רואה לנגד עיניו את הצורך העז במנהל תקין. מי שמנהל קמפיין בחירות מכפיש, סופו לזלזל באזרח". קריאה זו של דשא הובילה למעל 10,000 צפיות.

על הקיר של סגנית ראש המועצה, צילה רשף, המתמודדת בבחירות, הופיעו השבוע שני פוסטים מרגשים: אל"מ (מיל'), ליאור ליפשיץ, מפקדה בצבא, סיפר: "צילה הובילה תהליכים ארגוניים, תשתיתיים ושירותיים רחבים בעולם תובעני ולחוץ… אין לי ספק שזכרון יעקב ובראשם התושבים ירוויחו ראש מועצה קשוב ולוחם ששם את התושב במרכז בכלל ההיבטים". על הפוסט השני חתום פקודה בצבא, כתב הפלילים של ערוץ 10, מאור צור: "אני מאחל לתושבי זכרון יעקב שיעשו את הבחירה הנכונה בך. היושר, המנהיגות והמלחמה בשביל הצדק תמיד היו חלק בלתי נפרד ממך. רוצה לראות אותך בכנסת".
רשף הגיבה: "אני נרגשת מגלי התמיכה שאני זוכה להם. השליחות הציבורית היא מבחינתי ייעוד ובכוונתי לפעול לילות כימים עבור קידום המושבה והצעדתה לעתיד עוד יותר טוב. האדם והתושב במרכז הם אצלי דרך חיים. לגבי הכנסת, זה לא רלוונטי כעת. מה שמעניין אותי היום היא המושבה ותושביה".

נרגשת. צילה רשף עם פעילים. צילום: פרטי
נרגשת. צילה רשף עם פעילים. צילום: פרטי

כמו כן פורסמו תוצאות משאל תושבים שקיימה רשף. כ-41% מהמשתתפים במשאל סבורים כי לשיפור השירות לתושב יש צורך בקיום מפגשי שכונות שנתיים בהשתתפות ראש המועצה; כ-37% סבורים כי יש לבצע משאלי תושבים מחייבים בסוגיות מורכבות ושנויות במחלוקת; כ-31% מאמינים כי הקמת מתחם דיור מוגן לוותיקים תושבי המושבה תשפר את איכות חיי הגיל השלישי; מעל 55% מאמינים בצורך בקידום תכניות המחייבות את היזמים להקצות אחוז מסוים מהדירות במחיר בר השגה לצעירים; כ-35% תומכים ביצירת תכניות הכוונה לאקדמיה ולרכישת מקצוע, כ-23% בעד הטבות לחיילים משוחררים הגרים במושבה ומעל 50% סבורים שהגדלת התמיכה במוסדות החינוך הבלתי פורמלי היא מפתח לשיפור בתחום.

המועמד פיני ממן עדכן השבוע: "בשבוע שעבר הצלחנו להשיג את מירב החתימות הנדרשות לפי החוק ואף יותר לצורך הגשת מועמדות. למרות השמועות על פרישה, אני ממשיך בקמפיין, עורך חוגי בית ומפגשים אישיים ועושה עבודת שטח. נפגשתי עם נציגי קהילות.
"יום הבחירות, הוא גם יום הולדתי ה-58, ואני מתכנן בו מפגש עם חברים ומקווה שיום ההולדת יהיה גם בסימן הצלחה בבחירות. זו תהיה מתנה יפה. אני מקווה שהבחירות לא יידרדרו להתלהמות. צריך לעבוד יחד אחריהן. אני מודאג מהגירעון במועצה. ייתכן שכדאי להכניס את המועצה לתכנית הבראה ולבחון כדאיות פרויקטים. אי אפשר להנחית את הגירעונות כל פעם על גב התושבים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות