fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

זוגיות של חמישים שנה: הכלה בת 78 והחתן בן 80

הרב דוד דקורמן והזוג המאושר. צילום: רבנות קרית מוצקין
הרב דוד דקורמן והזוג המאושר. צילום: רבנות קרית מוצקין

בתקופה שבה כמעט כל זוג שלישי מתגרש, החליטו דווקא זוג מקרית מוצקין לבוא בברית הנישואין ולקיים חתונה יהודית כהלכתה. המיוחד בחתונה זו שהכלה בת 78 והחתן בן 80 והם החליטו להתחתן אחרי זוגיות שנמשכה חמישים שנה.

הרב דוד דקורמן והזוג המאושר. צילום: רבנות קרית מוצקין
הרב דוד דרוקמן והזוג המאושר. צילום: רבנות קרית מוצקין

הזוג המאושר הגיע אל הרב הראשי של קרית מוצקין, הרב דוד דרוקמן שערך להם את החופה והקידושים בבית חב"ד "מנחם לציון" בעיר, ביום שישי שעבר, השבת האחרונה של שנת תשע"ו. השניים שעלו לישראל מקייב, סיפרו לרב דרוקמן כי ילדיהם התחתנו בישראל כדת משה וישראל ועכשיו גם הם החליטו למסד את הזוגיות שלהם. הרב דרוקמן לא היה מופתע מבקשתם והוא אומר: "בתקופת השלטון הקומוניסטי, יהודים רבים לא יכלו לקיים מצוות בסיסיות כמו חתונה יהודית כהלכתה ורבים מהם התחתנו חתונה אזרחית או חיו בזוגיות. רבים מהם, כשעלו לארץ, החליטו לעשות חתונה יהודית וכך גם לקיים מצווה וגם להרגיש חלק מהעם היהודי".

הרב דרוקמן כבר חיתן בעבר פעמיים, זוג בשנות התשעים לחייו. הזוג התחתן, התגרש לאחר כמה חודשים ואז שוב התחתן. גם בנו של הרב דרוקמן, הרב הרשי דרוקמן, חיתן לפני כשלושה חודשים זוג מבוגר. הכלה בת 75 והחתן בן 90. השניים ניצולי שואה שהכירו בבית חב"ד בעיר סאן מור שליד פריז, צרפת.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות