fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

זוגיות על העדשה

כשהיא הכירה אותו לראשונה, הוא בכלל התחיל עם חברה שלה. נישואים הוא הציע לה שנייה אחרי שניצלה מטביעה בים. היא עבדה בכלל במקצוע אחר, כשהחליטה לקחת גם היא את המצלמה לידיים, וכן. היא למדה לפתח עור של פיל כשהוא יוצא לצלם נשים. לימור וגונן שמר מספרים איך זה לחלוק זוגיות ולגדל ילד קטן עם עבודת הצילום המשפחתית
לעבוד ולצלם יחד. לימור וגונן שמר (צילום: דורון גולן)

בחיי היומיום, העבודה שלנו משפיעה עלינו, לטוב ולרע, ותופסת חלק נכבד מהשגרה שלנו. עכשיו, עצמו את העיניים ונסו לתאר לעצמכם יום עבודה לחוץ. אחר כך הוסיפו פרמטר נוסף ונסו לדמיין, הפעם, איך היה נראה אותו יום עבודה, אם בנוסף ללחץ השגרתי, הייתם עובדים ביחד עם בן או בת הזוג. לא פשוט.

גונן ולימור שמר, צלמים, הורים של ירדן, בן 3, עד לפני מספר חודשים עבדו כתף לכתף. למרות שלימור החליטה לפני מספר חודשים לתלות את המצלמה ולהישאר בבית לטובת הילד, היא עדיין מנהלת את כל הצד האדמיניסטרטיבי והכלכלי של הסטודיו המשפחתי לצילום. לא ברור איך הם מצליחים, אולי העובדה שלימור לא ממש רוצה להיות צלמת ומחפשת משרה עם פחות שעות עבודה גורמת להם לצלוח את מבחן הזוגיות הזה בהצלחה.

גונן שמר, 34, נולד בקרית אתא, לדניאל וטובה. משפחה תימנית שומרת מסורת. המשפחה המורחבת היא חרדית. אחיו הגדול חזר בתשובה. הוא נולד פג, עם בעיה ברגל, וכתינוק ועד לסיום בית הספר היסודי בגיל 12 עבר ניתוחים רבים, ישב בכיסא גלגלים והסתייע בקביים. "לא הכרתי משהו אחר, אז הסתדרתי", הוא אומר, "זה מצב שמחסן ילד, ואני פיתחתי הומור מיוחד וצחקתי על כולם וגם על עצמי. עד היום יש לי ברגים ברגל. אני לא יכול לרוץ או לכופף את הרגל, אבל אני מסתדר".

כשהגיע לגיל הגיוס, יכול היה לקבל פטור מהצבא, אבל בחר שלא והתגייס לחיל המודיעין. עוד קודם לכן, למד לנגן על גיטרה. "הקמתי להקה, כתבתי, יצרתי והלחנתי. אבא שלי השקיע בי וקנה לי המון ציוד ובסוף אפילו הוצאתי דיסק", הוא מספר, "אחר כך היו לי להקות יותר רציניות, הקמתי את להקה 'אוקסיג'ם', שפעלה שנתיים ואחר כך הקמתי את להקת 'הבטלרס' והתחברנו לזמר מתן קלי מנהריה, שבהמשך הופיע בעונה הראשונה של 'דה ווייס'. עשינו סיבוב הופעות בכל הארץ לפני ותוך כדי התכנית, עד שהוא החליט לעזוב לאיטליה".

מתוך החיבור והאהבה למוזיקה, הגיע שמר לצילום. "הייתי מחובר להרבה להקות של חברים והייתי הולך לצלם הופעות. עם הזמן קניתי מצלמה יותר מקצועית ואז חבר ביקש שאעזור לו לצלם אירוע ולעשות מגנטים. אחרי אותו אירוע, נסגרה החברה בה עבדתי הרבה שנים ומצאתי את עצמי ללא עבודה. לקחתי את זה קשה, כי אני לא אדם שרגיל לא לעבוד, ומשם נולד הרעיון לעבור לצילום, החיים די זרקו אותי לשם".

הסיפור המלא יפורסם מחר ב: "הד הקריות".

לעבוד ולצלם יחד. לימור וגונן שמר (צילום: דורון גולן)
לעבוד ולצלם יחד. לימור וגונן שמר (צילום: דורון גולן)

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות