fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ועדת הבחירות: על קונינסקי להסיר את אותיות רשימתו מהפרסומים

במטה גרינברג רשמו השבוע ניצחון. "קונינסקי מזלזל בחוק ובכללים הדמוקרטיים ומתנהג כאילו הוא מעל לחוק", מסרו. קונינסקי: "עתירה מיותרת שמנסה להסיט את הדיון הציבורי מהחשוב לטפל"
משה קונינסקי צילום אלכס הובר
משה קונינסקי צילום אלכס הובר

ועדת הבחירות האזורית קבעה, כי משה קונינסקי עבר על החוק, כאשר עשה שימוש באותיות הרשימה שלו בחומרי התעמולה של סיעתו. בפסיקתו, דחה השופט יצחק כהן את טענותיו של קונינסקי והוציא צו עשה וצו מניעה, המורים לו לחדול משימוש באותיות רשימתו וכן להסיר את כל הפרסומים הנושאים את האותיות מכל מדיה.

אבי קוריאט, דובר הרשימה של רינה גרינברג: "החלטת השופט היא חד משמעית,  ונסמכת על הסעיף בחוק הקובע: 'פרט לתקופת 42 הימים שלפני יום הבחירות לא תהיה תעמולת בחירות באמצעות השימוש, אם בכתב ואם בצורה אחרת, באות המציינת רשימת מועמדים'".

האותיות "רק" יוסרו משלטי הבחירות של קונינסקי (צילום: אלכס הובר)
האותיות "רק" יוסרו משלטי הבחירות של קונינסקי (צילום: אלכס הובר)

עוד נמסר ממטה גרינברג: "קונינסקי מזלזל בחוק ובכללים הדמוקרטיים ומתנהג כאילו הוא מעל לחוק. הדבר מעלה תהיות לגבי כשירותו לכהן בתפקיד ציבורי כלשהו. בכל אופן, במדינת ישראל קיימת דמוקרטיה ויש שלטון חוק, ולכן בימים הקרובים ייאלץ קונינסקי להסיר את הפרסומים העומדים בניגוד לחוק״.

לגרינברג נפסקו גם 5850 שקלים הוצאות משפט, שיהיה על קונינסקי לשלם.

ממטה משה קונינסקי נמסר בתגובה: "העתירה שהוגשה על ידי רינה גרינברג, באמצעות שליחיה, מיותרת ומנסה להסיט את הדיון הציבורי מהחשוב לטפל. השימוש בשם הסיעה 'רק' נעשה זה ארבע שנים בכל הפרסומים שכן זה שם הסיעה. רינה גרינברג מראה שוב עד כמה היא חוששת מהתמיכה ומהאהדה הרבה שצובר בציבור משה קונינסקי המבטיח ש'משהו טוב עומד לקרות!'. קיבלנו את ההחלטה, נכבד אותה ונבחן את צעדינו״.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות