fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

וועד ההורים של בית הספר נתיבות משה שוקל פניה לבג"צ

בית הספר נתיבות משה (צילום: דורון גולן)
בית הספר נתיבות משה (צילום: דורון גולן)
השבוע נפגשו הורי ביה"ס נתיבות משה בחיפה עם חברי הכנסת ושרי סיעות ש"ס ויהדות התורה, הציגו בפניהם את הבעיה הקשה איתה הם מתמודדים וביקשו את עזרתם בפתרון המשבר. יצויין כי וועד ההורים משבית את הלימודים בבית הספר מאז תחילת שנת הלימודים.
 
נציגות וועד ההורים הגיעה תחילה לישיבת סיעת ש"ס בראשות שר הפנים אריה דרעי ושטחה בפניו את מצבו הקשה של מבנה בית הספר הנוכחי, את הדוחק והצפיפות והיעדר התנאים במבנה ואת הפציעות הקשות של הילדים, ביניהן ילד אשר שבר את האגן, ילדה שפונתה באמבולנס לבית החולים בשל ברזל שננעץ ברגלה, ילדים ששברו ידיים וילדים אשר ברזלים ננעצו בעיניהם. 
בית הספר נתיבות משה (צילום: דורון גולן)
בית הספר נתיבות משה (צילום: דורון גולן)
 
ההורים פנו את השר דרעי וביקשו ממנו את התערבותה הדחופה של המפלגה: "אנחנו בחרנו בכם, אנחנו בוחרי ש"ס, לא יכול להיות שילדינו ילמדו במבנה בלתי ראוי שכזה ובתת תנאים שכאלו בשנות האלפיים. אנחנו מצפים מכם, כנציגינו בכנסת, שתילחמו למעננו, תפעילו את כל כובד משקלכם על שר החינוך ועל ראש העיר חיפה ותביאו לפתרון הבעיה".
 
השר דרעי בתגובה אמר כי הוא מבין את בעיית ההורים והם עושים כל שביכולתם, אך המפתח נמצא אצל שר החינוך, שלא עושה די לפתרון הבעיה. "הבעיה היא בנט, שלא נרתם לנושא מספיק". לאחר מכן הגיעו ההורים לישיבת סיעת יהדות התורה, שם פגשו את חברי הכנסת של הסיעה, שהבטיחו להירתם לנושא בכל כוחם.
ח"כ גפני ציין כי: "אנחנו אשמים במצבם של הילדים משום שאנחנו לא מפעילים לחץ מספיק. אני חושב שאנחנו צריכים כסיעה ללכת יחד לראש הממשלה ולהפעיל את כל הכלים שברשותנו כדי לפתור את העניין הזה". 
מוועד ההורים נמסר השבוע כי נשקלת האפשרות לעתור לבג"צ, לאחר התייעצות עם גדולי התורה, בכדי לדרוש מכל הגופים המעורבים במציאת פתרון לבית הספר, להביא לסיום את הפרשה. 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות