fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

וועדת הבחירות האזורית על עתירתו של ציקי אבישר: "נטפל לזוטי דברים"

ציקי אבישר מכריז על התמודדות לראשות קרית מוצקין. צילום: דורון גולן
ציקי אבישר מכריז על התמודדות לראשות קרית מוצקין. צילום: דורון גולן

עיריית קרית מוצקין וציקי אבישר ממשיכים להיפגש באולם ועדת הבחירות האזורית והפעם בעקבות עתירתו של אבישר לוועדת הבחירות, בטענה שעובדי עירייה מפרים את צו המניעה שהוציאה וועדת הבחירות שאוסרת עליהם להשתתף בפעילות פוליטית. "נראה כי הוא נטפל לזוטי דברים"' נכתב בהחלטת וועדת הבחירות על עתירתו של אבישר.

העתירה הוגשה נגד העירייה, מנכ"ל העירייה העירייה יריב גסר, מירב חמו שעובדת כסייעת גננת ונגד מנהלת לשכת ראש העירייה אורלי גנון. בעתירה התייחס אבישר לאירוע הרמת הכוסית שהיה במטה הליכוד בעיר שהוא גם מטה הבחירות של חיים צורי, בהשתתפות יו"ר הכנסת. לטענת אבישר, אסור לעובדי העירייה להיות נוכחים באירוע שאותו הם צילמו והעבירו לצורך הפצה בפייסבוק.

ציקי אבישר מכריז על התמודדות לראשות קרית מוצקין. צילום: דורון גולן
אבישר צילום: דורון גולן

אבישר טען עוד שראש העירייה חיים צורי, מנצל את האירועים שבהם הוא נוכח לצורך תעמולת בחירות. לדבריו יש עובדים רבים בעירייה שמגויסים לפעילות פוליטית בעל-כורחם.

בדיון אמר גסר שהעירייה פועלת על פי החלטת בית המשפט והיועץ המשפטי והנחתה את העובדים על איסור השתתפות בפעילות פוליטית וציין כי מתפקידו כמנכ"ל עירייה הוא נוכח בכל אירוע של העירייה.

חמו אמרה כי מאז החלטת וועדת הבחירות היא אינה עוסקת בפעילות פוליטית ואף הוסיפה שאבישר הגיע למקום מגוריה ונקש על דלתה. "הוא אמר לי שהוא יפגע בי אישית", היא סיפרה בדיון. גונן טענה כי הכנס המדובר היה של הליכוד ולא כנס בחירות ואותו היא העלתה בדף הפייסבוק שלה בתום לב. "אני מצטערת אם העותר שם יד לפגוע בפרנסה שלי".

"קשה היה להבין מתוך הבקשה מהן ההפרות אליהן מתייחס העותר, ולאחר ששמעתי טענות הצדדים, נראה כי הוא (אבישר-ד"ג) נטפל לזוטי דברים, שאי אפשר להחשיבם כהפרת צו"' כתב בהחלטתו יו"ר וועדת הבחירות האזורית, השופט יצחק כהן שציין כי העירייה קיימה את הצו שניתן ואין לזקוף לחובתה כל הפרה של הצו.

השופט כהן דחה את העתירה נגד העירייה, גסר וחמו, אך קבע שגנון הפרה את הצו בכך שהשתתפה באירוע בחירות "שכן בתקופה זו כל אירוע של הליכוד שבא לתמוך במועמד מטעמו לראשות העיר, הוא אירוע שיש לסווגו כתעמולת בחירות". השופט הזהיר את גנון שבגין כל הפרה נוספת' תשלם גנון קנס 5000 שקלים ואחרי עוד שתי הפרות היא תיעצר.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות