fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

וובה טודורוב: "בונים קבוצה עם הרבה ציפיות"

אין חדש תחת השמש. למרות שאין כמעט שחקניות, המאמן החדש של עירוני קרית אתא לא נותן מקום לספקות, גם השנה אתא מתכוננת להקים קבוצה שתרוץ לתארים. שני פחם וקטרינה זילברמן הצטרפו

וובה טודורוב, מונה לפני למעלה משבועיים למאמן קבוצת הנשים של עירוני קרית אתא בכדורעף. טודורוב מבהיר כי רמת הציפיות גבוהה והנהלת הקבוצה מתכוננת להשקיע הרבה כסף בשחקניות.

אל תתפלאו, כי מי שמכיר את היו"ר יעקב טאוב יודע שאצלו אין אמצע: או אליפות, או גביע ורצוי שניהם ביחד, או כלום. אבל יש הרבה הוצאות כי למעשה כמעט אין קבוצה. פרט לעדן סונגו והמתאזרחת נטשה קרוק, שסגורות לעונה הקרובה, שאר השחקניות ששיחקו בעונה שעברה לא ממשיכות.

af 01
שמונה אימונים בשבוע. וובה טודורוב (צילום: איסר רביץ)

ייתכן שנסטיה קוגן וג'יזלה רודריגז יחתמו לעונה נוספת. יש שיחות בעניין. אורן עובדיה, שהייתה חתומה לעונה נוספת, לא תמשיך כיוון שביקשה לרדת ממכסת האימונים, אבל הכוונה של טודורוב היא להעלות את המכסה לכמות מטורפת – שמונה אימונים בשבוע, ולכן ויתרו עליה. פרט לסונגו וקרוק הצטרפו לקבוצה המוסרת של מכבי חיפה שני פחם והליברו של ק.ק. תל אביב קטרינה זילברמן, שהיא גם הליברו של נבחרת ישראל.

"אנחנו מדברים עם ישראליות נוספות, ומחפשים חוסמת אמצע ומוסרת שנייה. יש סיכוי שנצרף לקבוצה שחקנית מהאקדמיה. בכל מקרה נביא שלוש זרות, שתי קבלניות ושחקנית אמצע. עדיין מוקדם לדבר על שמות. אנחנו בודקים". אמר טודורוב.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות