fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

והזוכה בתחרות הצילום: התמונה של 'תצפית 73'

בתחרות צילום של 'התמונה הכי יפה במגדל העמק' קטפה את המקום הראשון התמונה "מנשרים קלו", שצילם גולן נתנזון בתצפית ע"ש החייל רפי בלילטי ז"ל, שנפל באסון המסוקים.
ראש העיר ומשפחת נתנזון מציגים את התמונה הזוכה
ראש העיר ומשפחת נתנזון מציגים את התמונה הזוכה

 קבוצת מנהיגות הצעירים "נטועים" מגדל העמק הפעילה במסגרת "המרכז לפיתוח ההון האנושי-צעירים" ממשיכה לקדם יוזמות חברתיות והפעם סיכמו בהצלחה חברי הקבוצה את תחרות הצילום העירונית ZOOM IN"" שביקשה למצוא את התמונה הכי יפה במגדל העמק. רכזת צמיחה דמוגרפית, נוי סעדה אמרה: "בעידן שבו כל תושב מחזיק מצלמה בכיסו ובה תוכנות צילום ועריכה, כל שנותר הוא לשלוף את הסמארטפון ולצלם את התמונה הכי יפה במגדל העמק. מדובר בתחרות כייפית וכדאית במסגרתה כל משתתף, חובב או מקצועי, צילם תמונה של העיר מהזווית שלו".

ראש העיר ומשפחת נתנזון מציגים את התמונה הזוכה
ראש העיר ומשפחת נתנזון מציגים את התמונה הזוכה

בתחרות הקודמת זכתה התמונה "לילה בפארק ראשונים" שצילם תושב העיר ישראל דקל ואילו השנה בחנה וועדת השיפוט 16 צילומים שנשלחו על ידי תושבי העיר ובטקס שהתקיים במעמד ראש העיר אלי ברדה, מנהלת המרכז לפיתוח הון אנושי צעירים ליאורה אדרי, נציגי משרד הבינוי והשיכון סימה חמו ובני תמים, משתתפי התחרות ובני משפחותיהם, העניק ראש העיר פרסים לשלושת הזוכים במקומות הראשונים: ירון בוטבול (מקום שלישי), עומרי לוי (מקום שני) וגולן נתנזון במקום הראשון עם התמונה "מנשרים קלו", שצולמה ב"תצפית 73" על שמו של החייל רפי בלילטי ז"ל, שנפל באסון המסוקים בו נהרגו 73 חיילים.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות