fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

התלמיד שתרם את המלגה למשפחה נזקקת

יובל אבירם ממגדל העמק קיבל מלגה מראש העיר כהוקרה על השתתפותו הקבועה כנגן בטקסים ממלכתיים והחליט לתרום אותה למשפחה נזקקת
ברדה והשר כץ עושים כבוד לאבירם (צילום עצמי)
ברדה והשר כץ עושים כבוד לאבירם (צילום עצמי)

בעיריית מגדל העמק נוהגים במהלך ביקורים ממלכתיים של שרים, חברי כנסת ואישי ציבור חשובים נוספים להנעים את זמנם של האורחים באתנחתות מוזיקליות בין טקס אחד למשנהו באמצעות ילדים כישרוניים ממרכז המוזיקה והמחול בעיר.
בין הילדים הכישרוניים שמוזמנים מפעם לפעם לטקסים הללו אפשר למצוא את יובל אבירם בן 14 שנענה בשמחה לכל הזמנה כדי להפגין את יכולתו המוזיקלית כנגן קלרינט, תחביב שאימץ לפני חמש שנים, בפניי שרים וחברי כנסת וביניהם שרת התרבות והספורט מירי רגב ושר התחבורה והמודיעין ישראל כץ שהתרשמו מאוד מיכולותיו של הילד.

ברדה והשר כץ עושים כבוד לאבירם (צילום עצמי)
ברדה והשר כץ עושים כבוד לאבירם (צילום עצמי)

ראש העיר מגדל העמק אלי ברדה, שנוהג להציג את הילדים בפניי אורחיו רמי הדרג דואג גם לפרגן במלגה חינוכית צנועה בכל פעם שאחד מילדי העיר מגיע להופיע. בעת הביקור האחרון גילה אבירם הכישרוני גם רגישות חברתית שהודיע לראש העיר כי הוא מחליט להעניק את המלגה שלו כתרומה לילד ממשפחה נזקקת.
לאחר שנשאל מדוע נהג כך סיפר יובל כי אחיו הגדול גל, שמסיים בימים אלה מסלול עתודאי בטכניון, קיבל אף הוא בעבר מלגה בזמן שהיה תלמיד בבית הספר "אורט רוגוזין" והחליט לתרום אותה לטובת תלמיד אחר שיוכל לצאת יחד עם כל חבריו למסע בפולין.
"אני שמח שקוראים לי להופיע בפניי אנשים חשובים, זה כיף לי. החלטתי ללכת בעקבות אחי הגדול ולתרום גם את המלגה שאני קיבלתי", אמר אבירם הצעיר.
ראש העיר אלי ברדה: "יובל הוא לא רק תלמיד מצטיין בלימודים ומוכשר בנגינה אלא גם ילד ערכי ובעל רגישות חברתית שינק מבית הוריו, אנשי חינוך במקצועם, וממערכת החינוך העירונית".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות