fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"התאונה השאירה שני ילדים קטנים בלי אבא"

"ניב נהרג בתאונת דרכים שנגרמה רק בגלל שלא היה במקום מעבר חצייה או מעבר בטוח להולכי רגל", אומרת אלמנתו ספיר גלאם, ממגדל העמק. ח"כ קארין אלהרר נכנסה לעובי הקורה והחליטה שאסור לאפשר למקרים מצערים כאלה לחזור על עצמם
ספיר וניב לפני הטרגדיה (צילום עצמי)
ספיר וניב לפני הטרגדיה (צילום עצמי)

לפני כשלושה חודשים, מגדל העמק כולה ומדינת ישראל בכלל הזילו דמעה על מותו הטראגי של ניב גלאם. כזכור, גלאם ז"ל, יליד ותושב מגדל העמק, נהרג כשיצא ממחנה נפתלי (הסמוך לאילניה) בו שירת, כשהוא רק בן 19. כאשר היה ניב בדרך חזרה הביתה מהבסיס, בדרך לאשתו ספיר ולשתי ילדיהם ליאן ולירן יוסף, חצה ניב את הכביש 65 בדרך לתחנת האוטובוס, נפגע מרכב פרטי, פונה לבית החולים פורייה ושם נקבע מותו. להלוויה שנערכה בבית העלמין הצבאי שבעיר הגיעו מאות, שהתקשו להבין כיצד פקד את המשפחה הצעירה גורל מר שכזה. כמו מקרה מצער זה, אירעו במדינת ישראל עוד מספר תאונות בהן חיילים נפגעו מרכבים בקרבת בסיסי צה"ל.

ספיר וניב לפני הטרגדיה (צילום עצמי)
ספיר וניב לפני הטרגדיה (צילום עצמי)

על פי נתונים שהוצגו לפני כשבועיים בוועדה לביקורת המדינה של הכנסת, באשות ח"כ קארין אלהרר,בישראל ישנם 68 בסיסים שבהם אין הסדרי מעבר כבישים מוסדרים. כמו כן, הנתונים מראים על ליקויים כמו חוסר במעברי חצייה לבסיס, תאורה, גשר להולכי רגל, שדה ראיה מתאים ועוד כשלים רבים.

"בדיון סיפרתי שניב נהרג בתאונת דרכים שנגרמה רק בגלל שלא היה במקום מעבר חצייה או מעבר בטוח להולכי רגל – תאונה שהשאירה שני ילדים קטנים בלי אבא", אמרה ספיר גלאם, אלמנתו של ניב, לידיעות הגליל. "ניב חסר לי מאוד, ובטח לילדים שהוא חסר כי לא מבינים מה קרה, אבל החיים ממשיכים. הילדים יודעים שאבא בשמיים אבל זה קשה להם להבין. אנחנו מתאוששים מיום ליום".

ספיר ממשיכה ומספרת "אני זוכרת שלהלוויה באה אמא שקרה בדיוק את אותו המקרה. הבן שלה נהרג באותו בסיס ובאותו כביש לפני כמה שנים. היא סיפרה לי איך בדיוק לפני שש שנים הבן שלה יצא מהבסיס, אופנוע פגע בו והוא נהרג. עזר לי שהיא באה לנחם אותי אבל זה מאוד מכעיס שהסכנה הזו ידועה ממזמן ולא עשו עדיין כלום. אני ממש מפחדת על החיים שלהם".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות