fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

השף שהפך לשחקן ליום אחד

רותם בן מויאל, שף מוכשר ממגדל העמק, קיבל הזמנה לשחק בפרסומת לצידו של חתן פרס ישראל ורב העיר מגדל העמק הרב יצחק גרוסמן לגיוס תרומות במסגרת מבצע "חג שבע" שמקיים הרב בכל שנה לקראת חג הפסח
בן מויאל והרב גרוסמן (צילום עצמי)
בן מויאל והרב גרוסמן (צילום עצמי)

רותם בן מויאל ממגדל העמק לא חלם שזה יקרה לו. בן מויאל שף צעיר ומוכשר קיבל יום אחד הצעה להשתתף בסרטון פרסומת שישודר בערוצי הטלוויזיה המרכזיים לגיוס תרומות במסגרת מבצע שנתי ענק שמקיים חתן פרס ישראל ורב העיר מגדל העמק הרב יצק גרוסמן שאף הוא השתתף בסרטון המשעשע. "במאי הפרסומת מכיר אותי ופנה אלי בהצעה להשתתף בפרסומת מיד הסכמתי בשביל החוויה" אמר השבוע בן מויאל. ששמע הרב גרוסמן שבן מויאל הוא הפרטנר שלו לצילומים הוא אישר מיד את הליהוק. בין השניים קיימת היכרות מוקדמת כאשר הרב היה זה שקידש את בן מויאל בחתונתו שהתקיימה במקרה בתאריך נישואיו של הרב עצמו.

בן מויאל והרב גרוסמן (צילום עצמי)
בן מויאל והרב גרוסמן (צילום עצמי)

בן מויאל (34), השף הראשי של קייטרינג "שולץ" במפעל טאוור, החל את הקריירה במטבח שהיה בן 13 בלבד בעקבות אביו שף ניסים בן מויאל. למרות גילו הצעיר הספיק לצבור ניסיון כשף ראשי באולמות אירועים מובילים, פתח מסעדות נחשבות אך יותר מכל מוכר לרבים ככותב מוכשר וככוכב רשתות חברתיות שם הוא מפיץ לחבריו ולעוקבים הרבים מהארץ ומהעולם את האהבה שלו למטבח ויצירות קולינריות אותן הוא יוצר במסגרת עבודתו. "אני נמצא במקום טוב בקריירה שלי. מנכ"ל המפעל, ראסל אלוואנגר, שהוא תורם גדול בעצמו, נותן לי חופש בעבודה ומלבד אלפי עובדים שנהנים, אני דואג גם לעוקבים הרבים שלי בפייסבוק ובאינסטגרם" סיפר בן מויאל.

לקראת יום הצילומים עם הרב התכונן בן מויאל הנרגש היטב. "למדתי את הטקסט בעל פה כדי לא לטעות. זאת הייתה חוויה חד פעמית לשחק לצידו של הרב שבניגוד אליי אמר את הטקסט והעביר את המסר ללא קושי כל זאת תוך כדי שהוא מברך ומחבק את לקוחות הסופר בו צילמנו" מפרגן בן מויאל לרב הצדיק ומוסיף כי למרות החוויה הנפלאה לא יעזוב את הסירים במטבח לטובת הבמות "להתעסק עם אוכל זה סיפוק אדיר, המטבח זאת אהבת חיי"

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות