fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הרפתקה על גלגלים

בגיל 50 הבין איתן מגן מזכרון יעקב שהמרוץ אחרי כבוד, שכר וכוח לא מתאים לו יותר, עזב עבודה מכניסה כעורך דין וייסד עם אשתו, תמר, את ענף תיירות האופנועים שלא היה קיים עד אז בארץ. מבצע צוק איתן אילץ אותם להעביר את מרכז הכובד לחו"ל, אבל עם שוך הקרבות גם אופנועני ישראל הבינו שלא כדאי להם לפספס את החוויה המיוחדת הזו
עצמאי בשטח. איתן מגן מוביל טיול אופנועים בארץ. צילום: פרטי
עצמאי בשטח. איתן מגן מוביל טיול אופנועים בארץ. צילום: פרטי

 

איתן מגן מזכרון יעקב, בן 54, נשוי לתמר ואב לאלון, מיה ודנה, עשה שינוי של 180 מעלות לפני שנתיים, כשהקים ביחד עם אשתו, תמר, את חברת Tamar Bikes העוסקת בטיולי אופנועים בארץ ובחו"ל, והיא החברה החלוצה בתחום בארץ.

"פחות מתנצל ויותר חופשי". איתן ותמר מגן (צילום: רונית ולפר)
"פחות מתנצל ויותר חופשי". איתן ותמר מגן (צילום: רונית ולפר)

"גדלתי בירושלים ולמדתי אלקטרוניקה בבית ספר מקצועי", מספר מגן, "התגייסתי לחיל האוויר ושירתתי כקצין מודיעין ביחידה מוטסת. עד היום אני עדיין עושה מילואים, כסגן אלוף בפיקוד צפון. אחרי הצבא עשיתי תואר במשפטים ובמשך 12 שנים הייתי עורך דין. תפקידי האחרון היה יועץ משפטי של חברת ההייטק הבינלאומית 'נייס מערכות'. עשיתי תואר שני במינהל עסקים ושימשתי בתפקידי ניהול שונים בחברות הייטק וחברות מסחריות. התפקיד האחרון היה מנכ"ל חברת דייקים (מזגנים יפניים) בישראל. לפני חמש שנים עברתי לגור בזכרון יעקב".

לפני שנתיים ייסדו הוא ותמר, מנהלת שיווק במקצועה העוסקת בשנים האחרונות בשיווק תרבות, ענף שלא היה קיים בארץ כשהקימו את Tamar Bikes. "רכשנו צי של עשרה אופנועים כבדים בנפחי מנוע של 650-1200 סמ"ק. בהתאם לזה, מקסימום הרוכבים בטיול הוא 18, שזו קבוצה גדולה. ברוב הקבוצות יש 8-12 משתתפים. טיול בארץ נמשך 8 ימים, ובחו"ל בין 8 ימים לשבועיים ומעלה, בהתאם לגודלה של המדינה".

הכתבה המלאה מחר, שישי, בעיתון "כל זכרון", ובמהדורה הדיגיטלית

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות