fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הקרייתים: על צדק וכדורגל

עו"ד עדי קלביר. צילום: דורון גולן
עו"ד עדי קלביר. צילום: דורון גולן
עו"ד עדי קלביר. צילום: דורון גולן

ספק עם לקוחותיה של עו"ד עדי קלביר יודעים כי מאחורי החזות הרצינית שלה כעורכת דין לדיני עבודה ועינייני משפחה, נמצאת אוהדת "שרופה" של הפועל חיפה שבשבוע שעבר הביאה לה נחת וזכתה בגביע המדינה בכדורגל.

קלביר, 33, מקרית חיים, נשואה ואם לשניים, הכירה את בעלה כשהייתה בת שבע "שנינו אוהדי הפועל חיפה והכרנו במגרש בקרית אליעזר. הוא היה שכבה מעלי והוא התחיל איתי ומאז אנחנו ביחד". שמונה שנים הם היו בזוגיות עד שהחליטו להתחתן. אל תחום עריכת הדין הגיעה די במקרה.

"חיפשתי משהו משמעותי וגיסתי וגיסי, שהם עורכי דין, עוררו בי את הרצון ללמוד משפטים. עשיתי התמחות בדיני עבודה ואחרי התואר השני במשפטים החלטתי לצאת לדרך עצמאית".

תחום דיני העבודה, שבו עשתה את ההתמחות הראשונה שלה, קרוב לליבה. "הלקוחות שמגיעים אלי מתמודדים מול בעלי הון עם כיסים עמוקים. חלקם לא יודעים מה הזכויות שמגיעות להם מבחינת פנסיה,חופשה ותנאי עבודה או אפילו תלושי שכר תקינים, ופתאום הם מגלים שלא קיבלו את הזכויות שלהם. בזמן האחרון יש גם עניין של התעמרות בעבודה של מעסיקים כלפי עובדים וזה תחום חדש יחסית שעובדים רבים לא מודעים לו".

את האהבה להפועל חיפה ספגה קלביר מילדות מבית הוריה. "מגיל שמונה הצטרפתי לאבא למשחקים של הפועל חיפה ומאז זה טבוע בי". קלביר מוצאת קווים מקשרים בין עבודה כעורכת דין לאהדתה להפועל חיפה "זה סוג של משיכה דווקא למי שנחשב "אנדר דוג". הפועל חיפה במשך שנים הייתה סוג של קבוצה שהיא "אנדר דוג" וזה גם משיכה לעמוד לצידם של עובדים שצריכים להתמודד מול מעסיקים כדי לקבל את מה שמגיע להם".

קלביר משתדלת להגיע לכל משחקי הפועל חיפה וכמובן שהיא ובעלה נסעו למשחק גמר הגביע בירושלים. "במשחקים אני נהיית אוהדת כמו כולם, צועקת ולפעמים גם מקללת" היא צוחקת "אני אדם שנלחם על עקרונות, במגרש הכדורגל ובמגרש המשפטי. אני הולכת עם האמת שלי ואם אני מאמינה במשהו אני אלך עם זה עד הסוף".

המעוניינים להשתתף במדור מוזמנים לפנות לדורון גולן, טל': 054-3337313, דוא"ל: doronphoto@gmail.com

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות