fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הקרייתים: הסקופ של רן אברהם

רן אברהם. צילום: דורון גולן
רן אברהם. צילום: דורון גולן
רן אברהם. צילום: דורון גולן
רן אברהם. צילום: דורון גולן

רן אברהם, 43, מקרית אתא, מהווה הוכחה לכך שמי שרודף אחרי החלום, סופו שיגשים אותו. מנער שגדל לתוך עולם של כושר ובריאות הוא כעת הבעלים של רשת מכוני הכושר "Scoop" עם צוות של כשלושים מדריכים.

אם שמו נשמע מוכר זה לא במקרה. אברהם היה שדר רדיו במשך עשר שנים בתחנת הרדיו של קול ישראל בחיפה "106 אפ.אם". "תמיד אמרו לי שיש לי קול רדיופוני אז התחלתי בהנחיה של תצוגות אופנה ויום אחד, מי שהיה אז המנהל של התחנה, יוסי פישר, שמע אותי ולקח אותי לרדיו" הוא משחזר. במקביל לרדיו הוא המשיך את האהבה לספורט והיה בין הראשונים בארץ שהוסמך כמדריך אירובי והסמיך מדריכים רבים אחריו.

כשנסגרה תחנת הרדיו הקדיש אברהם את כל זמנו לתחום הספורט , הדריך סדנאות, אימון אישי, העביר קורסים בחו"ל וכשהבשיל הרגע פתח את הסניף הראשון של הרשת בנווה שאנן, לפני 15 שנים. לפני שלוש שנים פתח סניף נוסף בקרית חיים ומאז מתחיל יום ממוצע שלו בשעה שבע בבוקר ומסתיים בתשע בלילה.

"אני אוהב ספורט ואוהב אנשים" אומר אברהם, נשוי ואב לשלושה "קיבלתי את הזכות לקחת אנשים ולעזור להם לצאת מהבית  ולעשות ספורט כחלק מאורח חיים בריא. כשמישהו מגיע בפעם הראשונה אני מדבר איתו ונותן לו להבין שאפילו פעם אחת בשבוע של ספורט זה טוב כי מפה זה רק יצמח. אני כבר אדע לנווט אותו למקום שהוא רוצה להגיע. כל מה שצריך זה רק את הרצון לעשות שינוי, להרגיש טוב ולחיות אורח חיים בריא".

בשירותו הצבאי לקה אברהם בחירשות פתאומית באוזן ימין "ואמרו לי שייקח זמן עד שאחזור לעצמי והיום אין לזה שום השפעה". אברהם אומר שהיום ישנה מודעות גדולה לכושר "כי אנשים רוצים להרגיש טוב עם עצמם בלי קשר לגיל ועובדה שיש לנו גם מתאמנים בגילאי שבעים ושמונים. הכי חשוב זה להתחבר לעצמך ולמרות שיש רגעים קשים לפעמים, אפשר רק להתחזק".

המעוניינים להשתתף במדור מוזמנים לפנות לדורון גולן, טל': 054-3337313, דוא"ל: doronphoto@gmail.com

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות