fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הקרייתים: המלאכית השומרת

ענבל עמר, משקמת בעלי חיים. צילום: דורון גולן
ענבל עמר, משקמת בעלי חיים. צילום: דורון גולן
ענבל עמר, משקמת בעלי חיים. צילום: דורון גולן
ענבל עמר, משקמת בעלי חיים. צילום: דורון גולן

אהבתה של ענבל עמר, 34, לבעלי חיים, הביאה לכך שכיום היא מטפלת בו זמנית ביותר מחמישים בעלי חיים החל מכלבים חתולים, עיזים ואפילו עורב עיוור. בעלי חיים שהיו מיועדים להשמדה וניצלו על ידה כדי לזכות בחיים חדשים.

עמר נולדה בקרית חיים ועשתה את המסלול הרגיל שכלל לימודים בתיכון אולם אהבת בעלי החיים בערה בה מגיל קטן. "תמיד אהבתי בעלי חיים" היא מספרת בצחוק "מגיל אפס הייתי מתעסקת עם בעלי חיים, הייתי מוצאת אותם ברחובות ומביאה אותם הביתה לטפל בהם".

חייה השתנו בחדות בגיל 18 והיא מספרת "נאנסתי על ידי מישהו שהכרתי. הוא אנס אותי במשך שנה ומהמקום של החוסר אונים שלי, קמתי והחלטתי לעזור לחסרי אונים אחרים ובעלי חיים בכלל הם חסרי אונים". מאז מקדישה עמר את זמנה להצלה ושיקום של בעלי חיים אותם היא מחזיקה בשטח מגודר בעתלית, שם היא מתגורר בתשע השנים האחרונות.

"רבים מהם אלו בעלי חיים שניצלו רגע לפני שהושמדו" היא מספרת "הם מגיעים אלי לקבל טיפול רפואי. הם מקבלים אצלי חום ואהבה ואחרי שהם משתקמים אני מוצאת להם בתים חמים שם יקבלו אהבה. זה בא לי מהבטן, לגמרי מתוך אהבה ורצון לעזור לחסרי ישע. אני לוקחת אותם מהמקומות הכי קשים ונותנת להם חיים חדשים. כל חיה נטושה, זרוקה, חולה, אני נמצאת שם לעזור".

בהתאם להשקפת עולמה, מקפידה עמר על אורח חיים טבעוני אותו הנחילה גם לשני ילדיה. לאחרונה סיימה לימודי ספרות לכלבים ופתחה מספרה לכלבים בחנות לציוד לבעלי חיים בקרית אתא "כוכב לחיות". גם במספרה היא היא מיישמת את השקפת עולמה של מתן עזרה ומעניקה חינם תספורת וטיפול ראשוני לכלבי אומנה. "המציל נפש אחת כאילו הציל עולם ומלואו" היא אומרת ומחייכת.

המעוניינים להשתתף במדור מוזמנים לפנות לדורון גולן, טל': 0543337313, דוא"ל: doronphoto@gmail.com

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות