fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הקרייתים: המורעל

צפריר סיני. צילום: דורון גולן
צפריר סיני. צילום: דורון גולן
צפריר סיני. צילום: דורון גולן
צפריר סיני. צילום: דורון גולן

צפריר סיני, 39, מקרית ביאליק, הוא מסוג האנשים שאתם ממש לא רוצים להתגרות בהם. מתחת לחזות השקטה מסתתרת מכונת מלחמה שמבוססת על שלוש שיטות משולבות של אומנויות לחימה וניסיון של שנים רבות.

סיני, נשוי ואב לשלושה, התחיל את דרכו בעולם אומנויות הלחימה כבר בגיל שבע "אח של אמא שלי "הרעיל" אותי על התחום הזה" הוא מספר "והתחלתי ללמוד נינג'יטסו". האימונים הפכו לחלק בלתי נפרד מחייו ובשירות הצבאי שעשה באחת היחידות המובחרות ביותר של צה"ל הוא נחשף גם לעולם הקרב-מגע. ואם זה לא הספיק, הוא שילב גם לימודי קארטה שוטוקאן וכיום הוא בעל תואר של חגורה שחורה דאן 3 בנינג'יטסו וחגורה שחורה דאן 1 בקארטה.

הידע באומנויות הלחימה והשירות הצבאי הביאו אותו לשירות ביחידה לאבטחת אישים, ולאחר מכן להיות מאבטח מוטס של חברת ארקיע. כשנמאס לו לבלות את זמנו בשמיים עבר להיות מדריך צלילה באילת. לפני תשע שנים הוא חזר לקריות כמאמן אורח במועדונים לאומנויות לחימה.

סיני החליט לקחת את הידע והניסיון צעד אחד קדימה ופיתח שיטת לחימה שמשלבת את שלוש אומניות הלחימה שבהן התמחה בשם "I.T.C"- ישראלי טקטיקאל קומבט. "לקחתי את הדברים הכי פרקטיים של אומנויות הלחימה ואיחדתי ביניהן לשיטת לחימה שאפשר ללמוד במהירות יחסית" הוא מסביר "זו שיטה שמקנה שליטה עצמית וביטחון להגיב לכל מצב החל משיחרור מחניקות והחזקות , התמודדות עם נשק קר וחם והשתלטות על התוקף".

לפני חודש החליט סיני להעביר את שיטת הלחימה שפיתח לציבור והוא פתח מועדון לחימה משלו "המרכז למצוינות" במועדון איל"ן בקרית חיים. בין המקרים הבודדים שהוא מוכן לחשוף על ניסיונו האישי באומנויות הלחימה ניתן ללמוד ממקרה שבו ניסו שני חשודים לחטוף את רכבו בצומת יגור. "מישהו פתח את הדלת של הנוסע ואמר לי לצאת מהאוטו ואז הגיע עוד מישהו מהדלת של הנהג ואמר לי לצאת. תוך עשר שניות השארתי את שניהם על שוכבים על הכביש בלי לקום אפילו מכסא והמשכתי בנסיעה".

המעוניינים להשתתף במדור מוזמנים לפנות לדורון גולן, טל': 054-3337313, דוא"ל: doronphoto@gmail.com

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות