fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הקרייתים: "הכדורגל זה האהבה הגדולה והראשונה שלי"

יניב אזאצ'י. צילום: דורון גולן
יניב אזאצ'י. צילום: דורון גולן
יניב אזאצ'י. צילום: דורון גולן
יניב אזאצ'י. צילום: דורון גולן

יניב אזאצ'י, 38, מקרית ביאליק, מגשים מדי יום את חלום הילדות שלו כמי שחי ונושם את עולם הכדורגל. הוא מפעיל  את בית הספר לכדורגל ילדים "קדימרגל" ומפעיל את פרוייקט "מחוברים" שבו פועלת קבוצת כדורגל של נוער במצוקה.

"מאז שאני זוכר את עצמי הכדורגל זה האהבה הגדולה והראשונה שלי בחיים" הוא אומר "שיחקתי כדורגל עד גיל נערים בהפועל חיפה ומי שהשפיע עלי ועיצב את האישיות שלי היה המאמן שלי אז, יעקב אטיאס". לאחר השחרור מהצבא עבד אזאצ'י במזכירות הפלילית בבית המשפט בחיפה ולאחר מכן בחברת החשמל.

בתקופה שהיה בין עבודות החליט שהגיע הזמן להגשים חלום ילדות ולפתוח בית ספר לכדורגל, שיתן מענה לילדים ויתן להם את אהבת המשחק עם כלים להצלחה בחיים. הוא הוסמך כמאמן כדורגל והחל לחפש אחר פרויקט שיוכל לתת מענה לילדים. "היה לי ברור שאני רוצה שהילדים יחוו את עולם הכדורגל לא רק ברמה של המשחק, אלא גם יקבלו דברים מעבר לזה. אני מעדיף שהילדים ישחקו כדורגל ויקבלו כלים לחיים כמו לדעת לשתף פעולה עם אחרים למען מטרה משותפת, מאשר יסתובבו ברחוב או ישבו כל היום מול המסך".

את בית הספר לכדורגל הוא החליט לפתוח בבית הספר "קדימה" בקרית ביאליק ולאחר שהנהלת בית הספר הסכימה לכך, הגיעו לאימון הראשון רק שישה ילדים. באימון השני הוא החליק ושבר את הקרסול ואת האימונים שלאחר מכן העביר על קביים. כיום, אחרי ארבע שנות פעילות, מונה בית הספר שמונים ילדים בכיתות ב' עד ז'.

"הכדורגל נותן לילדים משמעת, ערכים, אירגון, עמידה בזמנים וכל מה שצריך כדי להצליח בחיים" טוען אזאצ'י "כל יום אני מגשים את החלום שלי כשאני רואה אותם מתקדמים ומשתפרים". אזאצ'י גם מביא לילדים הרצאות של שחקני עבר ויועץ מנטלי, על מנת לנטוע בהם מוטיבציה ויכולת, בהם גם שחקן העבר של מכבי חיפה, גוסטבו בוקולי, שמשמש עבורו כדמות מכוונת למקצועיות וערכים.

המעוניינים להשתתף במדור מוזמנים לפנות לדורון גולן, טל': 054-3337313, דוא"ל: doronphoto@gmail.com

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות