fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הקרייתים: "אני רוצה להיות מותג בעולם האיפור"

לנה זינמן. צילום: דורון גולן
לנה זינמן. צילום: דורון גולן
לנה זינמן. צילום: דורון גולן
לנה זינמן. צילום: דורון גולן

מאז שהייתה ילדה אהבה לנה זינמן לאפר את עצמה ואת החברות והיה לה ברור שזה מה שהיא רוצה לעשות כשתגדל. היום, כשהיא בת 31, נשואה ואם לשני ילדים קטנים, יש לה חלום נוסף: להיות מותג בתחום האיפור.

זינמן עלתה לארץ מאוקראינה בגיל שלוש וחצי והתגוררה בחיפה עד שהכירה את מי שהפך להיות בעלה ועברה לגור איתו בקרית חיים. "תמיד אהבתי את ההתעסקות בפנים והטיפוח" היא מספרת "חברות שלי היו באות אלי והייתי מאפרת אותן". גם בשירותה הצבאי כמשק"ית אבטחה המשיכה לאפר את החברות וגם חייל אחד שהתנדב להיות מאופר.

אחרי השחרור למדה איפור ערב וכלות ובמשך ארבע שנים עבדה בחברת איפור עד שהחליטה לצאת לדרך עצמאית ופתחה עסק משלה. "הייתי עוברת מבית לבית, משווקת את עצמי דרך חברים ודרך הפייסבוק. עשיתי המון שיתופי פעולה עם אחרים כדי שיהיה לי תיק עבודות מרשים כי בניתי את עצמי מאפס. יצרתי קשרים עם מעצבי שיער וסלוני כלות". הראשון שנתן לה הזדמנות הוא מעצב השיער ארז רייס, אצלו יש לה פינת עבודה משלה.

"הרגע הכי יפה זה הרגע שבו אני מסיימת את האיפור ורואה את ההתפעלות והחיוך של האישה שאיפרתי" אומרת זינמן "לראות את התגובה שלה ממשהו שאני עשיתי ותרמתי להרגשה שלה להיות מאושרת. האיפור זה סוג של אמנות, של ציור. אני מקבלת השראה והגלגלים במוח מתחילים לחשוב איך לאפר את מי שמולי ומה הכי מתאים לה".

זינמן מספרת שאת ההשראה היא מקבלת מדברים שהיא רואה סביבה בחיי היום יום כמו צבעים של הטבע, עבודות של אחרים ורעיונות שצצים אצלה. בתקופת הקיץ החמה היא ממליצה להקפיד על בסיס לאיפור שיהיה אווירי ופחות שומני. לעתיד היא אומרת "אני רוצה שיכירו אותי כמה שיותר, אני רוצה להיות מותג בעולם האיפור".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות