fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הקרב על הבית

לא מספיק שבנות זיכרון יעקב/מעדן מיכאל נאלצות להילחם מקצועית על ההישארות בליגת העל בעונת הבכורה, הרי שהמועדון נאבק מול המועצה על הזכות לשחק בתיכון המושבה. בעקבות הסערה התפטרה המנהלת המקצועית דורית דהן
השחקניות וההורים מפגינים בישיבת המועצה (צילום: עצמי)

האולם הביתי הרשמי של קבוצת הנשים של הפועל זיכרון יעקב/מעגן מיכאל אמור להיות במעגן מיכאל, אך האולם יהיה מוכן רק בעוד כחודש ימים וזאת לאחר שהשיפוץ ועמידתו של האולם לפני תנאיי איגוד הכדורסל מתעכב במספר שבועות.

ראשי המועדון המאוחד פנו כבר לפני מספר שבועות למועצת זיכרון יעקב ששותפה לקבוצה וביקשו לקבל את האולם בתיכון המושבה שעומד בקריטריונים של האיגוד בכדי לשחק בו את שלושת משחקי הבית הקרובים עד אשר האולם הביתי יהיה מוכן.

בזיכרון יעקב התעקשו ואפשרו לשחק את המשחק הראשון שנערך מול רמת השרון וגם ככל הנראה את המשחק השני, אבל מתעקשים כי המשחק השלישי לא יכול להיות משוחק בשל התחייבויות קודמות. ביום המשחקים, משמע יום שני, מתקיים בשעות הערב בתיכון המושבה חוג גלגליות ועל פי טענת אנשי המועדון, אין אפשרות להזיזו ליום אחר.

ראשי זיכרון יעקב/מעגן מיכאל שוחחו עם מנהלת החוג לגלגליות והצדדים הסכימו כי החוג יעבור ליום חמישי ויתנהל באולם אחר במעגן מיכאל. למרות הסיכום הופתעו בקבוצת הכדורסל לקבל איסור ממחלקת הספורט במועצה והדבר גרם לזעם רב במועדון.

השחקניות וההורים מפגינים בישיבת המועצה (צילום: עצמי)
השחקניות וההורים מפגינים בישיבת המועצה (צילום: עצמי)

אחת מחברות העמותה שמנהלות את המועדון והמנהלת המקצועית דורית דהן הודיעה מיד על התפטרותה. דהן זעמה ואמרה: "אני כאשת ספורט לא יכולה להסתכל בעיניים לבנות שמשקיעות מדי שבוע הן באימונים והן במשחקים ולומר להן שאין לנו אולם ביתי. זה לא ספורטיבי ואני לא רוצה להיות חלק בזה".

הצעד של דהן גרם לזעזוע במועדון, שפרט לקבוצה הבוגרת מונה גם כמאה בנות במחלקת הנוער והילדות.

השיא הגיע ביום ראשון כאשר הורים ובנות התאחדו והגיעו להפגין בישיבת המועצה שנערכה בזיכרון יעקב. ההורים נכנסו בזעם לישיבה וכעסו על ההתנהלות של המועצה. דהן הוסיפה ואמרה: "זה נכון שיש קופה ריקה למועצה ואנחנו מבינים כי אין לנו תמיכה כספית משם, אבל עדיין, לפחות בנושא האולם ציפינו ליחס אחר. אנחנו רוצים לייצג את המועדון בכבוד ואנחנו צריכים מגרש ביתי במלחמת ההישרדות שלנו בעונה הראשונה בליגת העל".

ראוי לציין כי במשחק מול רמת השרון המגרש בתיכון המושבה היה מלא וגם ברמת השרון הודו כי לראשונה מזה שנים שיחקו מול מגרש באווירה ביתית.

ממועצת זכרון יעקב נמסר בתגובה: "המועצה משקיעה כספים רבים בהכשרות המתקן לקראת משחקים, אך מחויבת לבחון ולקחת בחשבון את שלל הפעילויות המתקיימות באולם הספורט. ראש המועצה, זיו דשא, שנכח ועודד את קבוצת כדורסל הנשים במשחק הראשון, מעריך את גמישותם של קבוצת הגלגליות וקבוצת כדורסל הבנים ומודה להם על הרצון הטוב שהפגינו, כשלמעשה, ביטלו את פעילותם המתוכננת מראש באולם, לטובת קיום המשחק. יש לקוות שגם ענפים אחרים ינהגו באופן דומה בהתנהלותם. העמדת האולם לטובת המשחקים הבאים נבחנת אל מול המחויבויות השונות בתקווה למצוא פתרון. בכל הנוגע לסיוע תקציבי, המועצה פועלת במסגרת אמות מידה ציבוריות, תוך אחריות והתייחסות בראייה כוללת של הצרכים האילוצים והמגבלות התקציביות הקשות של הרשות".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות