fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הקסם של סימאונה

סימאונה הוא הרוח שמהלכת קסם על מדריד ועושה נפלאות, ממקסמת את יכולת השחקנים בטקטיקה מופלאה ובמוטיבציה שאין לה גבולות

מעט מאוד פעמים בהיסטוריית הספורט אפשר למצוא קבוצת כדורגל שנבנית בצלמו וברוחו של המאמן שלה. אייאקס אמסטרדם של מיכלס ריינולדס הייתה קבוצה שכזו, ששיחקה כדורגל של מסירות ומשולשים טוטאל פוטבול, וניצלה היטב את קאדר השחקנים הנפלא שהיה לה בניצוחו של יוהן קרויף האגדי. הייתה גם מנצ'סטר יונייטד, קבוצה לוחמת ססגונית עם חלוצי עומק מהירים, שכמעט 20 שנה אומנה על ידי אלכס פרגוסון וזכתה באליפות אירופה לאחר שהפכה תוצאה מול באיירן מינכן תוך שתי דקות.

PantherMedia A21438814
צילום: פוטוליה

עכשיו יש את אתלטיקו מדריד של סימאונה. סימאונה הוא הרוח שמהלכת קסם על מדריד ועושה נפלאות, ממקסמת את יכולת השחקנים בטקטיקה מופלאה ובמוטיבציה שאין לה גבולות. זה לא מקרי שבקרב נגד ריאל מדריד, אתלטיקו קרסה בהארכה. צריך הרבה כוח פיזי ומנטאלי כדי לשחק בשיטת הפלסטינה, להגן עם כולם ולתקוף במהירות כשצריך ולהוציא משיווי משקל את היריב.

עכשיו, אחרי שאתלטיקו הצליחה בעוצמה בלתי נגמרת לנצח את ברצלונה ואת באיירן מינכן, שתי קבוצות הרבה יותר חזקות ואיכותיות ממנה, אולי היא עומדת בפני זכייה היסטורית בליגת האלופות. אתלטיקו נחותה ברמת הכשרון מריאל מדריד, אך יכולה לקחת את הגביע ב-90 דקות. אם תהיה הארכה, יהיה לה קשה מנשוא לשמור מומנטום, ורוב הסיכויים שתפסיד. מדריד, על שלל אוהדיה, נוסעת לסן סירו, ואנחנו, האוהדים, מאושרים.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות