fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפרס: מומו ניסטל ימשיך

אחרי שהעלייה לליגה הלאומית הובטחה רשמית, בהפועל חדרה/אולגה החליטו לתת את המושכות למאמן שחתום על ההישג * ערן לוי מבוקש * החלו הבדיקות בנוגע להכשרת המגרש * החגיגות הרשמיות ייערכו היום מול מגדל העמק
מומו ניסטל. חולם על החגיגות
מומו ניסטל. חולם על החגיגות

עכשיו זה באופן רשמי: הפועל חדרה/אולגה עלתה לליגה הלאומית אחרי 20 שנה, ותשחק בעונה הבאה בליגה השנייה.

לאחר תוצאת התיקו בשבוע שעבר מול הפועל רובי שפירא חיפה, התארחה חדרה בטירה, מול מ.ס. המקומית מהתחתית, כשהכל תלוי בה. ובדיוק כמו לאורך כל העונה, גם הפעם חדרה הוכיחה שאין ראויה ממנה לזכות בכרטיס העלייה לאחר שניצחה 0:2 בזכות שערים של סלים עמאש ויעקב אבבא.

בסיום חגגו השחקנים על 300 האוהדים שהגיעו לטירה, כולל ראש העיר והאוהד מספר 1, צביקה גנדלמן, שגם הבטיח בסיום כי המטרה היא לבנות קבוצה שתגיע בתוך כמה שנים לליגת העל.

לאורך כל העונה חדרה התמקמה בצמרת הגבוהה. קבוצתו של מומו ניסטל נאבקה מול הפועל איכסל ורובי שפירא על הכרטיס ללאומית, ובסופו של דבר היא זו שניצחה במאבק. האופי שהוכיחה לאורך העונה בתוספת יכולות מדהימות של שחקני הסגל ורכש נהדר בחודש ינואר, הביא את המועדון, ובצדק, לליגה השנייה.

יו"ר הקבוצה, אורן גולן, אמר מיד לאחר שריקת הסיום בטירה: "מדובר בהישג ענק של כל העוסקים בדבר. מומו ניסטל עשה כאן עבודה נהדרת, צריך להוריד בפני השחקנים את הכובע. הם אחראים כאן להיסטוריה ענקית במועדון שמקומו בליגה השנייה. זה הזמן להודות לכל העוסקים בדבר, מראש העירייה צביקה גנדלמן ועד לאחרון האנשים במועדון".

מומו ניסטל. חולם על החגיגות
מומו ניסטל (צילום: שלומי גבאי)

משחק הבית הקרוב, מול מגדל העמק (שישי, 15:30) יהפוך לחגיגה אחת גדולה. לפני המשחק ישיר את התקווה הזמר אור כהן, ולאחריו ייערכו חגיגות משותפות לשחקנים ולקהל. במועדון מצפים ל-3,000 צופים (כניסה חופשית), שיאובזרו בבלונים בצבעי אדום ולבן. בהנהלה החלו בהכנות גם לנשף העלייה הגדול שצפוי להיערך באחת מהאולמות בעיר ואליו מקווים בחדרה שיגיע הזמר עומר אדם, שישיר את השיר: "אני מודה". השיר הזה מושמע בחדר ההלבשה של חדרה לפני כל משחק העונה, ומבחינת הקבוצה זו תהיה סגירת מעגל.

נכון לשעת סגירת הגיליון עדיין לא ידוע איזה עונש קיבלה הקבוצה מבית הדין של ההתאחדות לכדורגל, זכר להתפרעות האוהדים מול רובי שפירא, אבל בקבוצה מעריכים כי יהיה מדובר בקנס כספי בלבד.

מבחינה מקצועית מסתמן כי מומו ניסטל, שאשתקד הביא את הפועל חדרה לגמר המחוזות בפלייאוף העליון והעונה כבר השלים את המשימה והעלה את הקבוצה ללאומית, ימשיך במועדון עונה שלישית ברציפות.

באגודה שומעים את הדיבורים על חוסר הניסיון של ניסטל בליגה מקצוענית, אך מנגד המחויבות שלו למועדון, היכולות המוכחות שלו כמאמן וגם לנוכח רשימת כל המאמנים האחרים בליגה הלאומית, אין ספק שההחלטה נכונה וניסטל ימשיך להיות האיש הנכון במקום הנכון.

בחדרה מאמינים שהשתן לא עלה לניסטל לראש ושהוא לא "יפציץ" עם דרישות כספיות גבוהות.

שחקני הפועל חדרה חוגגים (צילום: שלומי גבאי)
שחקני הפועל חדרה חוגגים (צילום: שלומי גבאי)

שחקני הבית של המועדון – אסי גומה, יעקב אבבא, סלים עמאש, מנשה זלקה, אליאס זאנה, אמיר טמהניו ונמרוד כהן (שיהיה שוער מחליף), ימשיכו בקבוצה גם בעונה הבאה. בהפועל חדרה מתפללים שסלובודאן דראפיץ' יוותר על ערן לוי, הקפטן של מכבי נתניה, בליגת העל. בחדרה מאמינים שבגילו לא יהיו על לוי קופצים בליגת העל ובכוונתם לנסות ולעשות הכל בכדי להחתים אותו. לוי מאוד אהוב בחדרה ומקורב מאוד לקברניטי המועדון.

כמובן שגם סוגיית המגרש כבר מטופלת. בחדרה בודקים את כל המשמעויות של שיפוץ המגרש והכשרתו למשחקי הלאומית. הכיוון הוא שהנושא אפשרי, העלות צפויה להיות למעלה משני מיליון שקלים, אבל ברור כי גם אם זה יקרה, חדרה תפתח את העונה במגרש מחוץ לעיר. לנוכח יחסי החברות של גנדלמן עם איציק מירון, ראש עיריית עפולה, ככל הנראה חדרה תפתח את העונה הקרובה במגרש בבירת העמק.

בכדי להתחיל להרגיש את הליגה הלאומית ולבדוק את השחקנים מול קבוצות ברמה גבוהה מזו של ליגה א', הפועל חדרה החליטה לערוך מספר משחקים מול קבוצות מהליגה הלאומית. השבוע ניצחה חדרה את הפועל פ"ת בתוצאה 1:3. בשבוע הבא תשחק הקבוצה גם מול הפועל עפולה.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות