fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפרויקט של רביבו מצדיע לכוחות הביטחון במגדל העמק

הפרויקט של רביבו
הפרויקט של רביבו מגיע לעפולה. (צילום: יובל שי)
הפרויקט של רביבו
הפרויקט של רביבו מגיע לעפולה. (צילום: יובל שי)

הפרויקט של רביבו מצדיע לכוחות הביטחון במגדל העמק. הלהקה תופיעו בעיר בחינם בתרומה של מפעל הפיס, במסגרת חגיגות ה- 60 לעיר.

מפעל הפיס עורך זה השנה השלישית ברציפות עשרות מופעי תרבות למען רווחת הקהילה בישראל בכל רחבי הארץ בהשתתפות מיטב האמנים, הפרויקט ראה אור לראשונה לפני כשנתיים, כאשר מפעל הפיס ציין 60 שנה להיווסדו. 

מטרת הפרויקט הייתה לאפשר לתושבי הפריפריה ליהנות ממגוון מופעי תרבות איכותיים, לאור ההצלחה וההיענות הגבוהה מצד הציבור שפקד את המופעים, הוחלט לקיים את המיזם מדי שנה.

יו"ר מפעל הפיס, אלוף (מיל') עוזי דיין מציין: "הכפלת תקציב התרבות ואמנות מאפשר לנו לקדם ביתר שאת את התרבות הישראלית למען הקהילה ומיזם 100 המופעים מוכיח זאת הפרויקט המבורך מאפשר לציבור הישראלי גם בישובים מרוחקים מהמרכז, ליהנות מהתרבות הישראלית על כל רבדיה ומעניק הזדמנות לאמנים הישראלים להביא עצמם לידי ביטוי בפני קהל רחב יותר".

ראש העיר מגדל העמק אלי ברדה: "במסגרת אירועי שנת ה-60 למגדל העמק הוחלט להקדיש את הערב להצדיע לאנשי כוחות הביטחון לדורותיהם. מיטב בניה ובנותיה של מגדל העמק משרתים נאמנה את מדינת ישראל ביחידות הטובות ביותר של כוחות הביטחון. ראוי שנצדיע להם פעם בשנה באירוע חגיגי ושמח ולא רק בטקסי יום הזיכרון. אני מברך את מפעל הפיס שמחזיר לקהילה ומוכיח שלא רק שיש תרבות בפריפריה אלא היא ניתנת גם בחינם".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות