fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפרדת כוחות

ביום ראשון הקרוב ייערך המשחק הטעון בין בני סכנין לבית"ר ירושלים, שעלול להעמיד את הציבור והמשטרה במוקד מתח נפיץ ומיותר
זה לא רק ספורט (צילום אילוסטרציה: פוטוליה)

ליגת העל נכנסה לישורת האחרונה והופכת למעניינת בגלל המאבק הדו ראשי בפועל בין הפועל באר שבע למכבי תל אביב. אך מסתבר שגם שאר הקבוצות בפלייאוף העליון רוצות לשחק ולא ללכת לים. המטרה אירופה והקרב על המקום הרביעי ואולי השלישי יהיה מעניין ובהכרח ישפיע על זהות האלופה. אין נביא בעירו וגם לא בכפרו, אומר פתגם עממי אלבני. הדבר נכון גם לגבי יוסי אבוקסיס, שהביא כבוד לקבוצת בני סכנין ומשך אותה לעונה מצוינת עם כדורגל אטרקטיבי.

זה לא רק ספורט (צילום אילוסטרציה: פוטוליה)
זה לא רק ספורט (צילום אילוסטרציה: פוטוליה)

ביום ראשון הקרוב ייערך המשחק הטעון בין בני סכנין לבית"ר ירושלים, ואני חושב שצריך לשחק עם מעט קהל ואולי רק עם קהל מקומי. הסיכון במשחק הנפיץ הזה הופך את הספורט לפוליטי ואלים. כדורגל, בסופו של יום, זה ספורט והנאה צרופה.

אוהדי סכנין ואוהדי בית"ר לקחו את הכדורגל למקום מאוד לאומי, דבר שקרה בהיסטוריה רק במדינות פאשיסטיות, ולכן יש צורך בדמוקרטיה מתגוננת בזמן שיש אינתיפאדת סכינים. להעמיד על הציבור והמשטרה עוד מוקדי מתח נפיץ ומיותר, זה חמור. ישחקו בסכנין עם קהל מקומי ובגומלין בירושלים עם אוהדי בית"ר, ובא לציון גואל.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות