fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפרדה בחדרה? שתי בימות יתקיימו ביום העצמאות באולגה, התושבים לא מרוצים

ציקו ועקנין צילום פרטי

כאילו שהופעות וחגיגות יום העצמאות אינן יקרות מספיק, באופן מפתיע ואף תמוה בגבעת אולגה תתקימנה שתי הופעות במקביל בערב יום העצמאות: בימה אחת תיבנה ותקיים הופעות במרכז אולגה שם יופיעו ישי לוי, רוני דלומי ואמנים מקומים, בבימה שתוקם בעין הים (הצמודה לאולגה) יופיעו אמנים ששמם לא פורסם.
התושבים לא ממש מרוצים או רואים זאת כשפע ומגוון של אירועי תרבות לחג.

ציקו ועקנין  צילום פרטי
ציקו ועקנין צילום פרטי

צ'יקו ועקנין חבר קבוצת 'יחד למען אולגה' אומר : "בעין הים הכל דיסקרטי, חברי הוועד טוענים שהשיגו תרומות מהתושבים בסכום של 190 אלף שקל בשביל החגיגות. כל השנים עיריית חדרה הכחישה שנתנה להם אפשרות לבנות בימות (להופעות) ושהגענו למקום ראינו טרקטורים של העיריה מכינים את השטח ומחסומים של עיריית חדרה. אנחנו שואלים למה בתוך גבעת אולגה מקיימים שתי במות.

אחרי שהיה לנו ישיבה בנושא בין וועד גבעת אולגה וועד עין הים בנוכחות חבר מועצת העיר עו"ד אלי בוסקילה, אילנה מסיקה מוועד אולגה וחברי המתנ"ס ונאמר לנו שהם שלא מעונינים לעשות אתנו את חגיגות יום העצמאות.

"באנו במטרה לאחד את השכונות ,לעשות את החגיגות במקום ניטרלי בים או בנחל למען איחוד התושבים.

יו"ר ועד עין הים ליאת שטיינברג אמרה לנו שהיא לא במו"מ לעשות איתנו את החגיגות, ש'אנחנו לא נקראים גבעת אולגה ורוצים לקבל תקציב נפרד משלכם'. איזה כיף".
ועקנין העלה שאלה מובלטת בנושא בעמוד הפייסבוק הפרטי שלו והתגובות היו חריפות, בינהן למשל נאמרו הדברים האלו: “פילוג קשה מאד שלדעתי ילך ויגדל ויגדל ויזרוק את אולגה לצד האחורי והמסכן", אמרה אחת מהם. אחרת טענה ש"ישמעו בצד השני את המוזיקה של הצד האחד!! סתם בזבוז זמן וכסף ופילוג בין התושבים", תושב נוסף כתב כי טען כי "במה לעשירים בעין הים ובמה לעניים במרכז לא יאה לעשירים לחגוג אתכם הפשוטים". כותב שמזהה עצמו כ'הבלוג של שחר' הגיב כי: "אולגה נתפסת כמקום נחות. אמרתי את זה. גם אם אני הייתי גרה בעין הים לא הייתי רוצה לחגוג עצמאות עם נחותים ממני. זו המציאות. אפשר לשקר ולומר שאינם מעוניינים הזמר כזה או אחר. אפשר לומר שהם בעד ילדיהם. ואפשר לומר את האמת: אנשי אולגה מזרחיים וזה לא הסגנון שלהם. רק במלחמה מתאחדים ובשאר ימות השנה? מאוד מפוצלים. בין מעמדות”.

מהעירייה נמסר בתגובה: “אין שתי חגיגות נפרדות ביום העצמאות, יש רק אחת, בשכונת גבעת אולגה עם אמנים מהשורה הראשונה. בשכונת עין הים, ועדת התרבות של השכונה מארגנת אירוע פרטי שאינו קשור לעירייה".

שטיינברג לא הגיבה לדברים.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות