fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפעילה החברתית עליזה ערבה הצטרפה לרשימת "העיר של כולנו" בחדרה

עליזה ערבה וניר בן חיים. צילום: פרטי
עליזה ערבה וניר בן חיים. צילום: פרטי

חיזוק נוסף ומשמעותי לרשימת "העיר של כולנו" למועצת העיר חדרה, בראשות ניר בן חיים: הפעילה החברתית למען ארגוני הנכים וזכויות אנשים עם מוגבלויות, עליזה ערבה, הודיעה על הצטרפותה לרשימה.

ערבה, ילידת חדרה, בת 64, נשואה ואם לשלושה, אקדמאית בעלת תואר ראשון במדעי החברה והרוח. משמשת כיום כחברת הנהלה וגזברית עמותת "קהילה נגישה" בחדרה וכן חברה במשך שתי קדנציות בוועדה המייעצת במשרד המשפטים בעניין אנשים עם מוגבלויות. בזמנה הפנוי מנחה קבוצות בתחומי הרוח, הפילוסופיה והעצמה נשית.

עליזה ערבה וניר בן חיים. צילום: פרטי
עליזה ערבה וניר בן חיים. צילום: פרטי

כבר בינקות, אובחנה אצל עליזה ערבה מחלת הפוליו והיא שותקה בפלג גופה התחתון. על אף כי ביום יום היא מתניידת באמצעות כיסא גלגלים, המגבלות הפיזיות חיזקו אותה והיא עמוסת פעילות בדגש על התנדבות חברתית ככלל, וקידום אוכלוסיית הנכים בקהילה בפרט. בשנים האחרונות עליזה מקדמת פעילות חברתית ענפה עבור אוכלוסיית הנכים בחדרה. היא שמה לעצמה למטרה לקדם את הפעילות למען צעירים נכים תוך שילובם באוכלוסייה ובפעילויות חברה קהילה ותרבות.

ערבה, קול נשי משמעותי ברשימת "העיר של כולנו", מצטרפת לעו"ד נתן לבייב והגב' טוני אשרף. לדבריה, היא תעשה כל שביכולתה למען העיר שבה גדלה וחיה את כל שנותיה.

ראש רשימת "העיר של כולנו", ניר בן חיים: "עליזה היא אישה ערכית, פעילה חברתית ידועה ומוכשרת אשר כל עשייתה למען ולטובת הכלל. האג'נדות החברתיות שלה מבורכות ויקבלו במה וחיזוק משמעותי מצדנו לצד תמיכתו של בן העיר, שר האוצר, מר משה כחלון".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות