fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפסד 83:70 לנהריה מול באנביט הטורקית בליגת האלופות

עירוני נהריה פתחה הערב (שלישי) את שלב הבתים של ליגת האלופות של פיב"א עם הפסד ביתי לבאנביט הטורקית 83:70.

נהריה הגיעה למפגש מול הטורקים אחרי 2 הפסדי ליגה רצופים בעין שרה והפסד בית נוסף לא היה בא בחשבון מבחינת מאמן הקבוצה אריק אלפסי.

החבורה של אלפסי דווקא פתחה מצוין את המשחק ועלתה ליתרון 9:14 (דקה 6). יינסי גייטס המשיך להציג יכולת טובה ואפילו סטו דאגלאס ומרקיז טיג הצליחו להיכנס לעניינים. שוויון 21:21 בסיום הרבע הראשון.

האיש הגדול ממשיך לספק את הסחורה. יינסי גייטס (צילום: אדריאן הרבשטיין)
האיש הגדול ממשיך לספק את הסחורה. יינסי גייטס (צילום: אדריאן הרבשטיין)

גם את הרבע השני נהריה פתחה טוב וחזרה להוביל 23:27 שוב בזכות יכולת נהדרת של גייטס בשני צידי המגרש. מה שקורה בליגה הישראלית סופו להשליך גם על אירופה ונהריה שוב הראתה עד כמה היא פגיעה בהגנה כשהטורקים עלו ליתרון 29:30 (דקה 14). למרות משחק צמוד, נהריה המשיכה לתת מתנות לטורקים וסמוך לסיום המחצית הראשונה באנביט הצליחה ליטול את היתרון ולהוביל במחצית 43:47.

במחצית השניה ההתקפה של נהריה נתקעה והחבורה של אלפסי מצאה את עצמה כמה פעמים במרוץ נגד שעון הזריקות ולא הצליחה לייצר נקודות. בצד השני הטורקים ניצלו את המצב ועלו ליתרון 46:52 (דקה 23). דאגלאס שהיה המוציא לפועל העיקרי בהתקפה של אלפסי המשיך לצלוף מחוץ לקשת וצימק ל-51:54 (דקה 24). דאגלאס המשיך ביכולת הטובה ועם עזרה של גייטס בהתקפה נהריה סיימה את הרבע השלישי בפיגור 61:65 כששוב היא מקבל סל בסוף שעון.

סוף סוף נכנס לעניינים. סטו דאגלאס (צילום: אדריאן הרבשטיין)

גם ברבע האחרון נהריה המשיכה להציג הגנה חדירה מצד אחד והתקפה תקועה בצד השני כשהטורקים מנצלים כל התקפה ועולים ליתרון דו ספרתי 65:75 (דקה 35). ניק פאוסט ששוב נזכר להתעלות על עצמו ברגעים המכריעים, גם לא הצליח לעזור לחבריו לקבוצה והטורקים הצליחו לשמור על היתרון עד הסיום ולנצח 70:83.

לא מספיק. ניק פאוסט (צילום: אדריאן הרבשטיין)

קלעו לעירוני נהריה: סטו דאגלאס 17 נק', ניק פאוסט 13 נק', מרקיז טיג ויינסי גייטס (7 אס') 9 נק' כ"א, טיירון נאש 8 נק', גילברט בראון 7 נק', יהונתן שולדבראנד 5 נק', ניב ברקוביץ' 2 נק'.

מאמן נהריה אריק אלפסי: "זה שכר לימוד שאני משלם ואני לא מוכן לשלם אותו יותר כי זה הפסד שלישי רצוף. נמאס להפסיד. שיחקנו נגד קבוצה מאד עמוקה וגודל שאנחנו לא פוגשים לעיתים קרובות. קבלת ההחלטות שלנו בסוף המשחק לא הייתה מספיק טוב. אין ספק שהניסיון הכריע כאן. אני חושב שהבעיה העיקרית שלנו שהחשקנים שלנו מושפעים ממשחק ההתקפה ושהכדורים לא נכנסים ודברים לא הולכים זה משפיע על הירידה להגנה וזה לא צריך להיות ככה. אני לא עומד עם סטופר ואם צריך לעשות שינויים נעשה".

המשחק הבא של נהריה בליגת האלופות, יתקיים בחוץ ביום רביעי 26.10 מול אלופת צ'כיה נימבורק אותה מאמן הישראלי ננו גינזבורג.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות