fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפסד רביעי ברציפות לנהריה לאחר הפסד 96:88 לנס ציונה

(צילום: מנהלת הליגה)

עד לאן עירוני נהריה תגיע השנה? בקצב הזה נראה שלמקום האחרון בטבלה ממנו חוזרים לליגה הלאומית. הקבוצה של המאמן המורחק אריק אלפסי, כשלה אתמול (שני) בקרב התחתית מול נס ציונה, בידיעה שניצחון יוציא אותה מהתקופה הרעה אליה נקלעה ומהתחתית הבוערת של הליגה.

אלפסי ראה את קבוצתו מפסידה מהיציע תחת הדרכתו של עוזרו שי סגלוביץ' שעמד על הקווים, זכר עונש ההרחקה שקיבל בסיום המשחק מול מכבי אשדוד כשסימן לשופט אסתרון אפס עם היד וסינן לעברו משפטי אהבה.

(צילום: מנהלת הליגה)
(צילום: מנהלת הליגה)

היום נהריה נמצאת בנקודת השפל שלה, כשהיא מדורגת במקום ה-11 הלפני אחרון בטבלה, מאז חזרה לליגת העל לפני 5 עונות. בנוסף לכך, נהריה רשמה השבוע הפסד רביעי ברציפות ושני המשחקים שנותרו לה עד לסיום הסיבוב השני הם נגד מכבי ת"א בחוץ (25.3) ונגד מחזיקת הגביע הפועל חולון בבית (1.4). אלפסי לא יעמוד על הקווים גם ביד אליהו ויחזור נגד חולון.

(צילום: מנהלת הליגה)
(צילום: מנהלת הליגה)

לא מן הנמנע שכבר בימים הקרובים נראה שינוי משמעותי בסגל הקבוצה כאשר אחד הזרים ייחתך, ככל הנראה דנזל ליבינגסטון, לטובת רכז זר בכיר, העמדה בה הקבוצה לוקה מאד העונה. על השולחן של אלפסי המאמן ואלפסי היו"ר מספר שמות של מועמדים, כשחלק מהם אף שיחקו בעבר בישראל.

נהריה לא פתחה טוב את המשחק מבחינה התקפית ורוב הנקודות נעשו ממהלכים אישיים. מצד שניף ההגנה המשיכה לתפקד כמו במשחקים האחרונים והרבע הראשון הסתיים ביתרון 22:24 של האורחים. נס ציונה הצליחה לברוח לנהריה בתחילת הרבע השני ולעלות ליתרון 24:35 (דקה 14), אבל לאלכס יאנג וקורי וובסטר נמאס והשניים צלפו מכל טווח כל הדרך לריצת 0:11 ולשוויון 35:35 (דקה 16). המשך המשיך להיות צמוד ונהריה הצליחה לבצע מהפך ולרדת להפסקה ביתרון 42:46.

עלתה לו ביוקר תנועת היד הזאת. אריק אלפסי (צילום: אדריאן הרבשטיין)
עלתה לו ביוקר תנועת היד הזאת. אריק אלפסי (צילום: אדריאן הרבשטיין)
שי סגלוביץ' (צילום: אדריאן הרבשטיין)
שי סגלוביץ' (צילום: אדריאן הרבשטיין)

במחצית השניה הגמה נמשכה ונהריה הצליחה לשמור על יתרון קטן, אבל נס ציונה לא ויתרה וכפתה שוויון 55:55 (דקה 25). כאן המומנטום כבר עבר צד ונס ציונה עם ריצת 0:13 ברחה ל-55:68 (דקה 27) ליתרון 61:75 בסיום הרבע שלישי. אפשר לומר הרבה דברים על נהריה, אבל אופי לחזור מהקבר יש לה וכך קרה גם הפעם. ריצת 0:10 צימקה את היתרון של נס ציונה ל-71:77 (דקה 33) וטיירון נאש עם סל ועבירה השלים את הקאמבק כשקבע שווין 83:83 (דקה 37). אבל דווקא בשיא המומנטום שלה נהריה הורידה את הרגל מהגז ונס ציונה הצליחה עם ריצת 0:7 לגמור את הסיפור ולרשום ניצחון 88:96 שסיבך את נהריה בתחתית.

יו"ר עירוני נהריה ניסים אלפסי: "זה כבר תקופה ארוכה שאנחנו על הפנים, זה לא נראה טוב. כל הקבוצה לא מתפקדת. אנחנו לא נהסס לעשות שינויים, הכל פתוח, נעשה מה שיהיה לטובת המועדון. גם אם אני צריך להתפטר אני אעשה את זה. המועדון הוא מעל לכולם ולא שומרים על אף אחד. הקבוצה צריכה להתאושש ולחזור למסלול הניצחונות וכל מה שייתבקש לעשות נעשה כדי שנצא מהמשבר הזה".

קלעו לעירוני נהריה: קורי וובסטר 27, יפתח זיו 19, אלכס יאנג 13, טיירון נאש 11, סטו דאגלאס ויהונתן שולדבראנד 9 כ"א.

צפון בתקציר המשחק:

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות