fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפועל עפולה עלתה לשמינית גמר הגביע

משחקי שלב ח' בגביע המדינה יושלמו היום ומחר ובשבוע הבא תתקיים הגרלת שמנית הגמר. היום תארח הפועל נצרת עילית את הפועל איכאסל (אצטדיון גרין, שעה 14:00) ומכבי אחי נצרת תצא לדרבי המגזר מול בני סכנין (דוחה, 14:00).
עידן דוד בפעולה מול נצרת עילית בדרבי (צילום חגאג רחאל)
עידן דוד בפעולה משמאל. (צילום חגאג רחאל)

הפועל עפולה העפילה אמש לשלב שמינית גביע המדינה בכדורגל, לאחר ניצחון בית בתוצאה 2-4 על בני לוד, שהייתה זו שהובילה ראשונה. את השערים לזכות הפועל עפולה כבשו: דור כוכב, גיזי דורבור וצמד של עידן דוד. כזכור, לפני מספר שנים העפילה הפועל עפולה לשלב חצי גמר גביע המדינה.

עידן דוד בפעולה מול נצרת עילית בדרבי (צילום חגאג רחאל)
עידן דוד בפעולה משמאל. צמד בגביע (צילום חגאג רחאל)

הפועל מגדל העמק, שקיוותה להיות הסינדרלה של משחקי הגביע, נסעה לקריית שמונה וחזרה עם הפסד מינימלי 0-1 מול הקבוצה מליגת העל. מגדל העמק חזרה עם המחמאות על עמידה איתנה אבל את הכרטיס לשמינית גמר הגביע לקחה הפועל קריית שמונה.

משחקי שלב ח' בגביע המדינה יושלמו היום ומחר ובשבוע הבא תתקיים הגרלת שמנית הגמר. היום תארח הפועל נצרת עילית את הפועל איכאסל (אצטדיון גרין, שעה 14:00)  ומכבי אחי נצרת תצא לדרבי המגזר מול בני סכנין (דוחה, 14:00). נצרת עילית ואחי נצרת רוצות ללכת בעקבות הפועל עפולה ולהשיג כרטיס לשמינית גמר הגביע.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות