fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפועל עכו מתכוננת למשחק סיום העונה: ניצחון או לא להיות

זה מה שנשאר. האוהד הוותיק של הפועל עכו דני פינקלשטיין, מתפלל לנס ספורטיבי מבורא עולם   (צילום: אדריאן הרבשטיין)
זה מה שנשאר. האוהד הוותיק של הפועל עכו דני פינקלשטיין, מתפלל לנס ספורטיבי מבורא עולם   (צילום: אדריאן הרבשטיין)

הפועל עכו (ליגת על)

זהו, הגיע רגע האמת של הפועל עכו. בשבוע הבא (יום שני, 16.5, שעה 20:30, אצטדיון טוטו_עכו) נדע האם הפועל עכו תשרוד עוד עונה בליגת העל או שמסע החוויה שלה בליגת העל יסתיים אחרי 7 עונות. זה יקרה כשעכו תארח את עירוני קריית שמונה למפגש גורלי שבו היא חייבת לנצח. כל תוצאה אחרת יוריד את עכו לליגה הלאומית. אלא אם כן, היא תסיים בתיקו, והפועל חיפה תפסיד בביתה לבני יהודה. מישהו מוכן להמר שכך יקרה? הסיכויים לכך קלושיים, כך שלמעשה עכו תלויה בעצמה ובשחקניה.

במחזור האחרון, סיימה עכו את משחק החוץ שלה נגד הפועל כפר סבא בתיקו, 0:0. הנקודה היקרה רק עזרה לה להשאיר מעט תקווה לקראת מחזור הנעילה של העונה, אבל כמו ששחקניה נראים בחודש האחרון, מעטים מאוד מאמינים שהנס הספורטיבי הזה יתממש. אחד מהאופטימיים הוא האוהד הוותיק דני פינקלשטיין: "אני אוכל את הלב, אבל עדיין מאמין באפשרות שנישאר. היכולת לא משהו, הייתי אומר אפילו גרועה, אבל אולי גם השנה יהיה לנו מזל כמו שהיה לנו בעונות קודמות ובכל זאת נישאר".

וזה מה שעכו צריכה _ הרבה מזל. עירוני קריית שמונה, שניצחה במחזור האחרון את הפועל חיפה, 1:2, נראית הרבה יותר חזקה ואיכותית מעכו. למאמן הטרי מומי זפרן, אין ברירה אלא ללכת על כל הקופה במטרה להשיג את 3 הנקודות שיקבעו את עתידה של הפועל עכו.

החלוץ לנרי קאינדה והבלם בוריס קפיטוביץ', שנעדרו מהמשחק נגד כפר סבא, יחזרו להרכב.

זפרן: "עבדנו קשה בכפר סבא כדי להשיג את הנקודה שתשאיר לנו סיכוי לקראת המשחק האחרון נגד קריית שמונה. טוב שההכרעה אצלנו בבית וההיערכות נגד קריית שמונה תהיה שונה לגמרי מזו שהיתה נגד כפר סבא. יש לי מחויבות להפועל עכו ואם נרד, זו תהיה גם אחריות שלי. אני מזמין את כל תושבי האזור להגיע למשחק ולתת לנו גב במשחק הכי משמעותי של הפועל עכו בשנים האחרונות".

הקשר גיא דיין: "טוב שעצרנו את המומנטום השלילי שהיינו בו בחודש האחרון ועכשיו מצפה לנו מלחמת עולם נגד קריית שמונה. נצטרך לבוא מרוכזים ומפוקסים כי זה באמת משחק שאין ממנו דרך חזרה. לא משנה איך נשחק, יפה או מגעיל, אנחנו צריכים לנצח, נקודה".

מקורבים לשלומי דורה, מאמנה של קריית שמונה, אומרים כי יהיה זה צדק פואטי אם קריית שמונה תהיה זו שתוריד את הפועל עכו ליגה. "עבור שלומי דורה, זו תהיה נקמה ספורטיבית בקבוצה שאותה הוא הציל בעונה שעברה מירידה ושלא רצתה אותו העונה", אמרו אותם מקורבים.

זה מה שנשאר. האוהד הוותיק של הפועל עכו דני פינקלשטיין, מתפלל לנס ספורטיבי מבורא עולם   (צילום: אדריאן הרבשטיין)
זה מה שנשאר. האוהד הוותיק של הפועל עכו דני פינקלשטיין, מתפלל לנס ספורטיבי מבורא עולם   (צילום: אדריאן הרבשטיין)

הפועל כרמיאל (ליגה א')

הקבוצה פספסה הזדמנות לייצג את ישראל באליפות אירופה לקבוצות חובבניות, לאחר שהפסידה במשחק הגמר של הקבוצות ההוגנות להפועל בקעת הירדן, 5:3. כרמיאל, שהשתתפה בעבר 3 פעמים בטורניר הבינלאומי, כבר פיגרה, 2:0, משערים שספגה בדקות 27 ו-44. בדקה ה-73 צימק נתן נודלמן בבעיטה מדויקת מהנקודה הלבנה ודקתיים לאחר מכן השיגה כרמיאל את השוויון מרגלי אלון בוזורגי, 2:2. בדקה ה_83 עלתה בקעת הירדן שוב ליתרון, 2:3, אך כרמיאל השיגה שוויון דרמטי כשנתן נודלמן איזן בדקה ה-90 ל-3:3, שוב בפנדל.

דקה אחר בלבד לפני תום זמן ההארכה, ספגה כרמיאל בפנדל את השער הרביעי. בזמן הקצר שנותר, הימרה כרמיאל על כל הקופה ושילמה על ההפקרות בהגנה בשער חמישי. בסיום, 5:3.

המנהל המקצועי אילן סויסה: "ההשתתפות בטורניר אליפות אירופה לקבוצות חובבניות היה עבורנו בונוס וגם חוויה מהנה. מאכזב להפסיד, אבל לא נורא. ניקח כמה ימים של חופש לניקוי הראש מהעונה שהיתה ולאחר מכן נתפנה להכנות לעונה הבאה".

ותיקים: עכו ומעלות בפלייאוף הארצי

מחזור אחד לסיום הפלייאוף העליון של מחוז צפון, הבטיחו ותיקי מכבי אהרון גאון עכו וותיקי יהודה אדרי מעלות, את מקומם במשחקי הפלייאוף הארציים.

במחזור האחרון גברו ותיקי עכו על ותיקי מכר, 2:4, משערים של דותם שלום, עומרי שלום, פרוספר ברמי ואיציק גולדשטיין.

ותיקי מעלות ניצחו את ותיקי סכנין, 0:1, משער של דורון בן דוד.

דור העתיד

נוער

לאומית (מחזור 27)

הפועל עכו – ג'וליס, 1:3. לעכו: איתי מורנו – 2 שערים, קובי אלפסי- שער אחד.

הקבוצה, בהדרכת המאמן איציק טוויזר, מסיימת עוד עונה מאכזבת כשהיא במקום ה-6 בטבלה עם 37 נקודות ומאזן של 11 ניצחונות, 6 תיקו ו-11 הפסדים והפרש שערים שלילי, 45_38.

ארצית (מחזור 27)

הפועל מטה אשר – הפועל כפר כנא, 2:3. למטה אשר: אליאס עטייה, אליאור אביטן ובהא שאמי.    

מחוזית (מחזור 29)

הפועל פקיעין – סקציה מעלות, 2:0. למעלות: אופק סויסה יובל אלוש.

הפועל תרשיחא – מכבי נהריה, 2:3. לנהריה: פאדי אבו עקסה ותומא מיקלה.

ועדת משמעת: האגודה ממשיכה לככב בבית הדין והשבוע שוב הורשעה בשיתוף שחקן שלא כדין. הפעם, מדובר בשיתוף 2 שחקנים במשחק נגד הפועל טובא (2:2). בעקבות ההרשעה, ספגה הקבוצה הפסד טכני ונקנסה בסכום של 1500 שקלים.            

נערים א'

ארצית (מחזור 27)

הפועל עכו – הפועל עפולה, 0:2. לעכו: רז טוויזר ונסיר מג'דוב.

אחי נצרת – מכבי נהריה, 0:3.

מחוזית (מחזור 27)

הפועל כרמיאל – הפועל בית ג'אן, 1:5. לכרמיאל: עילי אליהו ואיהאם שחאדה – 2 שערים כ"א, עופר שולמי – שער אחד.

נערים ב'

ארצית (מחזור 30 ואחרון)

הפועל עכו -מכבי הרצליה, 1:5. לעכו: אחמד טאהא, גיא בן לולו, מוחמד מוסלמני, נסיר מג'דוב ועלי חוג'יראת.

הפועל עכו, בהדרכת המאמן דוד חזן, מסיימת את העונה כשהיא במקום ה-5 בטבלה, עם מאזן של 18 ניצחונות, 6 תוצאות תיקו ו-6 הפסדים והפרש שערים 75- 37. החלוץ נסיר מג'דוב סיים כמלך השערים עם 26 כיבושים (21 שערי ליגה ו-5 שערים בגביע המדינה).

מחוזית (מחזור 30)

הפועל כרמיאל – הפועל עיבלין, 0:6. לכרמיאל: תומר דגש – 2 שערים, ירין אביקזר, עילי אליהו, איימן בשותי ואמיר חלאילה – שער אחד כ"א.

מכבי נהריה – מכבי קרית אתא, 0:4. לנהריה: עידו אפרים, שלו וזאנה, אור שטרית ועומר אלון.

בית"ר עכו  – הפועל מטה אשר, 0:0.

נערים ג' (מחזור 30)

הפועל קריית שמונה – הפועל מטה אשר, 0:2.

סקציה מעלות – הפועל חיפה, 0:1. למעלות: שניר אברג'ל.

הפועל כרמיאל – נווה יוסף חיפה, 0:1. לכרמיאל: יהלי מלול.

משחק אליפות?

בשבת הקרובה יערך מחזור הסיום של העונה בו גם תיקבע זהות האלופה: הפועל עכו (מקום 1) או קריית שמונה (מקום 2), כשלשתיהן מספר נקודות זהה (60 נקודות). הפרש השערים של עכו הוא 80+ ושל קריית שמונה 26+, כך שעכו תלויה בעצמה. ניצחון שלה על הפועל מטה אשר (שבת, שעה 13:00, עין המפרץ), יעניק לה את צלחת האליפות.

ילדים א' (מחזור 27)

נווה יוסף חיפה – הפועל אסף עכו, 3:1. לעכו: מוסטפא אבו אלהיג'א, ירין שלום ואור חזן.

הפועל קריית שמונה – הפועל מטה אשר, 1:4. למטה אשר: אפק טאיבי.

מכבי דלית אלכרמל – בית"ר נהריה, 2:5. לנהריה: אבי ציצואשוילי ושחר הראל.

סקציה מעלות – מכבי קרית אתא, 2:1. למעלות: אמיתי ביטון.

ג'דידה/מכר – הפועל כרמיאל, 1:3. לכרמיאל: גל ינאי.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות