fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפועל עכו חזרה ממחנה אימונים בהונגריה

הפועל עכו חזרה השבוע לארץ, אחרי שקיימה מחנה אימונים של 10 ימים בהונגריה. במהלך המחנה קיימה הקבוצה 3 משחקים אימון. במשחק הראשון היא ניצחה את אפולון לימסול , 1:2, משערים של החלוץ הסרבי החדש ברנקו מיכאלוביץ' ואליאור סיידר. במשחק השני גברה עכו על קבוצת אס.ג'י.די. מהליגה השנייה בהונגריה, 0:2, משערים של שאקר סקר וקווין ריינשטיין. המשחק השלישי, נגד האקדמיה ע"ש פושקאש הסתיים בתיקו, 2:2. לעכו: מוראד אבו ענזה וציון צמח.

המאמן שלומי דורה, הגדיר את המחנה כמוצלח מאוד, הן מבחינה מקצועית והן מבחינה חברתית.

יו"ר הקבוצה דודי רוזנפלד, ציין גם הוא את האווירה הטובה שהיתה במחנה ושיבח את הצוות המקצועי והשחקנים על התוצאות המעודדות.

"רואים שיש חיבור טוב בקבוצה, אבל מבחן התוצאה שיהיה בליגה הוא הקובע", אמר רוזנפלד והוסיף כי הוא אופטימי לגבי העונה הקרובה, "אני בהחלט מעודד ממה שאני רואה. יש בקבוצה אווירה חיובית והשחקנים מאוד מלוכדים וכבר מחכים לפתיחת העונה".

acco-hongarya1
רגע של שעשוע. שחקני הפועל עכו בהונגריה (צילום: הפועל עכו)

בסוף השבוע הבא תפתח העונה במשחקי גביע הטוטו. הפועל עכו, שהוגרלה לבית א' יחד עם הפועל נצרת עילית, אחי נצרת והפועל עפולה, תפתח במשחק חוץ נגד הפועל נצרת עילית (יום שישי, 5.8), במפגש שיערך במגרש ברמלה.

בעכו תמהו על ההחלטה לגרור שתי קבוצות צפוניות עד למרכז הארץ, אבל הסיבה היא שבנצרת עילית לא מצאו שום מגרש חלופי באזור הצפון.

בתוך כך, ההתאחדות לכדורגל אישרה את האצטדיון בעכו, לאחר שבחודש האחרון הוא עבר שדרוג והתאמה לדרישות שהציבה מנהלת הליגה. בעקבות כך, משחקיהן של הפועל קריית שמונה, הפועל חיפה ובני סכנין מליגת העל, יתקיימו בעכו.

מנכ"ל הפועל עכו רפי סולטן: "המנהלת קבעה סטנדרטים חדשים וכבר לפני 3 חודשים התחלנו, יחד עם עיריית עכו, בתיקון הליקויים ובשיפור ושדרוג מתקני האצטדיון. מגיע שאפו ענק לראש העירייה שמעון לנקרי ולמנכ"ל אוהד שגב, שגייסו את המימון הדרוש לצורך התאמת האצטדיון לדרישות החדשות".

dora-twizer-dodi
מרוצים. היו"ר רוזנפלד (במרכז) עם המאמן דורה ועוזרו טוויזר (צילום: הפועל עכו)

בשבוע הבא תחל הקבוצה במכירת מנויים לעונה הקרובה. להלן המחירים: מבוגר: 350 שקלים. נוער וחיילים: 150 שקלים. ילד עד גיל 13: 100 שקלים. סטודנטים וחיילים משוחררים: 250 שקלים. נכים וגמלאים: 200 שקלים. מנוי כסף: 600 שקלים. מנוי זהב: 3000 שקלים. לרכישת מנוי יש ליצור קשר עם היו"ר דודי רוזנפלד, טלפון: 052-5760809, המנכ"ל רפי סולטן, טלפון: 054-4906062, חבר העמותה אודי איאש, טלפון: 054-3253145.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות