fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מסתמן: יהודה ברששת יחליף את ציון ויצמן

הבשורה הרעה: הקבוצה השלימה 16 משחקי ליגה ללא ניצחון. הבשורה הטובה: הפער מהקו האדום צומצם ל-2 נקודות. וגם זה קרה השבוע: המאמן נעים שוב ניהל משחק מהיציע. היו"ר ויצמן הגיש מכתב התפטרות מותנה. סוכן שחקנים דורש לממש חוב של מיליון שקלים

עד שיסתיימו ההליכים המשפטיים וכדי שהפועל עכו תמשיך לקבל תמיכה כלכלית, יעביר היו"ר ציון ויצמן את שרביט הניהול לידי איש העסקים יהודה ברששת.

סוגיה 1: ויצמן, לאן?
הפועל עכו ממשיכה לספק חדשות וכותרות, ולצד העניין המקצועי יש התפתחויות גם בצד הניהולי. היו"ר ציון ויצמן, הגיש השבוע לבקרה התקציבית מכתב התפטרות, שימומש במקרה ובית המשפט יפסוק לטובת עיריית עכו, אשר דורשת את התפטרותו של ויצמן מתפקידו כיו"ר עמותת הכדורגל, בשל טענה לניגוד עניינים מול עובדת היותו בעל תפקיד בכיר בעירייה. עד שזה יקרה, הודיעה העירייה כי היא מפסיקה לאלתר את תמיכתה הכספית בקבוצה. המהלך של ויצמן, נועד לאפשר את המשך העברת הכספים לקבוצה, ובמקביל הוא שוקד בימים אלה על הגשת ערעור משפטי כנגד החלטת העירייה.

 

עבר בבקרה. נעים (צילום: אדריאן הרבשטיין)

בינתיים, בעיריית עכו לא מרוצים, בלשון המעטה, מהפרסומים על אפשרות מינויו של איש העסקים יהודה ברששת, לתפקיד היו"ר, במקומו של ויצמן, ואמרו כי לא יאפשרו למנות "איש קש", כהגדרתם לתפקיד. גורמים במועדון מתחו ביקורת על תגובת העירייה, ואמרו: "חבל שבעיריית עכו מתייחסים אל אדם ישר והגון, שהנו תושב העיר ואיש עסקים מצליח, כאל איש קש. מדובר באוהד יקר שידוע בתמיכתו לקבוצה ובעל עבר ורקע בתחום ניהול קבוצת כדורגל".

סוגיה 2: חוב של מיליון שקלים
בעיה נוספת שחזרה וצצה השבוע, היא העיכוב בתשלום לסוכן השחקנים קובי סגל, בגובה של מיליון שקלים, עבור חלקו בהעברת החלוץ ג'קו ערפאת, לקבוצה הרוסית אנז'י מחצ'קאלה. במועדון הסבירו כי בשבועות האחרונים מתנהלים מגעים מול סגל, כדי להסדיר את העניין.

סוגיה 3: טוויזר כבר לא לבד
המאמן יובל נעים, שעבר רק השבוע בבקרה התקציבית, ניהל את משחק הליגה האחרון נגד הפועל ב"ש, הרחק מהיציע. בהפועל עכו טענו כי מדובר ב'בעיה טכנית', והבטיחו שעד משחק הליגה הקרוב נגד אשדוד, העניין ייפתר והמאמן החדש יוכל להדריך את הקבוצה כשהוא על הקווים. נעים עצמו התבטא בעניין כשאמר: "לא קל לנהל משחק מהיציע". במשחק נגד ב"ש נעזר נעים בטלפון הנייד כדי להעביר הוראות לעוזרו איציק טוויזר, שניהל משחק ליגה שני ברציפות לבדו. ביום רביעי, עבר חוזהו של נעים בבקרה ולראשונה מאז הגעתו, ידריך את הקבוצה מתוך תחומי המגרש.

שלושה אוהדים בלבד ליוו את הקבוצה במשחק בבאר שבע, ביניהם יו"ר חוג האוהדים סמי אוזן. השלושה סיפרו כי קיבלו 'יחס קריר' מראשי הקבוצה וזכו להזמנות דווקא מיו"ר הקבוצה המקומית, אלונה ברקת. אוזן: "חבל שככה מתנהגים לאוהדים אמיתיים שמלווים את הקבוצה מילדות".

 הסיפור המלא ביום שישי במדור הספורט של "צפון- 1" 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות