fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפועל עזריאלי עכו יצאה לדרך

הקבוצה פתחה באופן רשמי את הכנותיה לעונה הקרובה. 25 שחקנים התייצבו לאימון הבכורה, ביניהם 7 שחקני רכש חדשים. מלבד 5 שחקני בית, כל שחקני הסגל מהעונה שעברה, שוחררו. מי הם 4 השחקנים שנודו משאר חבריהם ומתאמנים בנפרד?

הפועל עזריאלי עכו, פתחה השבוע את הכנותיה לעונה הקרובה, בליגת העל, כשרק 10 אוהדים התייצבו לאימון הפתיחה כדי להביע תמיכה.

לאימון הבכורה הגיעו 25 שחקנים, ביניהם 3 שחקני רכש שהצטרפו השבוע: גבי קניקובסקי (21), עמרן אלקרינאווי (21), ועבדי פרחאת (21).

קניקובסקי, קשר שגדל במחלקת הנוער של מכבי ת"א, הושאל בעונה שעברה להפועל פ"ת, במדיה כבש 4 שערים.

קניקובסקי: "אני שמח להגיע למועדון כמו הפועל עכו, שכבר מהרגע הראשון, העניק לי הרגשה של משפחה חמה ותומכת. היה לי חשוב להגיע לקבוצה שתעניק לי את האפשרות להוכיח את עצמי ולהתקדם. אני שמח בבחירה שלי להגיע לעכו ומקווה שתהיה לנו עונה טובה ומוצלחת".

התחילו לעבוד. שחקני הפועל עזריאלי עכו באימון הבכורה
התחילו לעבוד. שחקני הפועל עזריאלי עכו באימון הבכורה

אלקרינאווי, שגדל במחלקת הנוער בהפועל באר שבע, שיחק בעונה שעברה בהפועל בני לוד, במדיה כבש 6 שערים.

אלקרינאווי: "למרות שהיו לי הצעות טובות, העדפתי להגיע לעכו ואני מקווה שעשיתי בחירה נכונה. אני מצפה מעצמי לתת עונה טובה ולא לאכזב את הקבוצה על האמונה שלהם ביכולתי".

פרחאת, שגדל במחלקת הנוער של הפועל ת"א, שיחק בעונה שעברה בהפועל ירושלים שירדה לליגה א', והבקיע בשורותיה 2 שערים.

פרחאת: "עכו עבורי זה בית ואני מרגיש פה הכי טבעי שבעולם. כשאני רואה את סגל השחקנים שנבנה פה, אני בטוח שהפועל עכו עוד תפתיע".

3 אלה, מצטרפים ל-4 שחקני הרכש החדשים שחתמו בשבוע שעבר: גל שיש, בן אז'ובל, אלון נצר והשוער רם שטראוס.

קפטן הקבוצה בשנים האחרונות, הבלם מושיקו מישאלוף, יחד עם המגן דניאל בורחל והקשרים גל אראל ומינדוגס פנקה, קיבלו הודעה כי הם לא נמצאים בתוכניות המקצועיות של הקבוצה בעונה הקרובה, והתבקשו שלא להתאמן יחד עם שאר הקבוצה, אלא בנפרד.

IMG_2302

באימון של יום שני, שהוגדר כאחד הימים הלוהטים של השנה, התמוטט בורחל מהחום ונזקק לטיפול כדי להתאושש. בורחל: "התבקשנו לעשות ריצה קלה מסביב למגרש, בחום מטורף, כשלפתע חשתי סחרחורת ונפלתי. זה פשוט בלתי אפשרי להתאמן בחום כזה, אבל לא רציתי לעורר בעיות. מה הבעיה ביום כזה לעשות אימון בחדר כושר או בשעות הערב?".

בעקבות האירוע, הוחלט להקדים את האימון לשעת בוקר מוקדמת.

היו"ר דודי רוזנפלד, שוחח בימים האחרונים עם מישאלוף, אראל, בורחל ופנקה, במטרה להגיע עמם להסכמות בנוגע להתרת חוזיהם, אולם עד רגע סגירת הגיליון (יום רביעי), ללא הצלחה.

חזר הביתה. מאמן השוערים משה בן דוד
חזר הביתה. מאמן השוערים משה בן דוד

אדריאן רוצ'ט, אחמד קסום, בר אביטן, מחמוד עבאס ומוראד אבו ענזה, קיבלו גם הם הודעות שחרור, כך שהשחקנים היחידים שנותרו מסגל הקבוצה בעונה שעברה הם הצעירים: קווין ריינשטיין, סקר שאקר, עיזאת חלאילה, דיא לבאבידי והשוער רום אילוז. מי שעוד הגיע לאימון הפתיחה באימון הוא אליאור סיידר, שהושאל באמצע העונה שעברה להפועל עפולה.

היו"ר רוזנפלד: "קווין ודיא חזרו אלינו בעונה שעברה והיו הפתעה נעימה ומהגורמים הבולטים בעליית הקבוצה לליגת העל. אני גאה לתת לשחקני הבית שלנו את האפשרות להוכיח את כישרונם ואני בטוח שהם ישתלבו היטב במערך הקבוצה".

חלאילה: "אני שמח להישאר בבית חם כמו הפועל עכו ואתן את נשמתי למען הצלחת הקבוצה".

מאמן השוערים משה בן דוד, סיכם על חזרתו לקבוצה וישלים את מערך הצוות המקצועי, שכולל את המאמן שלומי דורה, עוזרו איציק טוויזר ומאמן הכושר אסי כץ.

צילום: אדריאן הרבשטיין

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות