fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפועל מעלות ספגה תבוסה ביתית 86:62 לא.ס. רמת השרון

שחקני מעלות מנסים לעצור את רמת השרון (צילום: יניב לני)

הפועל מעלות רשמה אמש (ראשון) הפסד ביתי ראשון העונה כשהפסידה 86:62 למועמדת לעלייה א.ס. רמת השרון שירדה מהלאומית.

הפרשי הרמות נראו מן הפתיחה וכבר אחרי 3 דקות רמת השרון עלתה ליתרון 3:14 וסיימה את הרבע הראשון ביתרון דו ספרתי 11:23. הרבע השני היה כבר יותר שקול ומעלות הצליחה להכנס למשחק ולצמק את ההפרש לכדי 32:26 בסיום המחצית הראשונה.

שחקני מעלות מנסים לעצור את רמת השרון (צילום: יניב לני)
שחקני מעלות מנסים לעצור את רמת השרון (צילום: יניב לני)

בפתיחת המחצית השניה רמת השרון שוב ברחה ליתרון דו ספרתי 26:36 ומעלות לא הצליחה לעצור את הגבוהים שלה איתי קרביוב ומוטי מוסקוביץ' שחגגו בצבע באין מפריע. בסיום, הפסד ראשון של מעלות 86:62 שאולי מצביע על עתיד הקבוצה העונה.

קלעו למעלות: אורן בן חמו 15 נק', כפיר אסייג 10 נק', בני אלשיר ואופק בן יעקב 8 נק' כ"א, תומר כהן 6 נק', ניב זקס ובן פריינטה 5 נק' כ"א, אסף רוטנשטיין ואביב למברג 2 נק' כ"א, רם זקס 1 נק'.

הפועל מעלות (צילום: יניב לני)
הפועל מעלות (צילום: יניב לני)

יו"ר הקבוצה איריס וקנין: "ידענו שיהיה קשה אבל לא ויתרנו לרגע אחד וכל הכבוד לשחקנים. הפרשי הרמות נראו מיד כי התקציבים שונים מאד ורמת השרון העמידו קבוצה עם שחקני ליגה לאומית מנוסים ולא סתם הם מכוונים לעלייה. התקציב שלנו צנוע מאד אבל לא אמרנו את המילה האחרונה ועוד נפתיע במהלך העונה".

במחזור הבא שיתקיים ביום ראשון 29.10, מעלות תצא למשחק חוץ נגד בית"ר כפר יונה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות