fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפועל מעלות ניצחה 55:71 את הפועל צפת

אמש (שלישי) הליגה הארצית בכדורסל יצאה לדרך והקבוצה של המאמן זיו תבור רשמה בכורה מחודשת מוצלחת עם ניצחון ביתי מרשים 55:71 על הפועל צפת לעיני 150 צופים באגם מונפורט.

קהל מעלות (צילום: אדריאן הרבשטין)
האולטראס של מעלות (צילום: אדריאן הרבשטין)

מעלות שלטה במשחק מן הפתיחה ועלתה ליתרון של 20 נק' – 4:24 כבר אחרי 7 דקות. צפת הצליחה לצמק במעט ולסיים את הרבע הפיגור 27:13. ברבע השני ההתקפה של מעלות נתקעה והאורחים מצפת הצליחו עם הרבה אנרגיות לחזור למשחק ולצמק את ההפרש ל- 35:26 במחצית.

אורן בן חמו (צילום: אדריאן הרבשטין)
אורן בן חמו (צילום: אדריאן הרבשטין)

הרבע השלישי המשיך להיות צמוד, אבל מעלות ידעה לשמור על ההובלה ולעלות בחזרה ליתרון דו ספרתי 38:51 בסיום הרבע. ברבע האחרון שחקני צפת נשברו ומעלות לא הורידה את הרגל מהגז עד לניצחון 55:71 בסיום.

ניב זקס (צילום: אדריאן הרבשטין)
ניב זקס (צילום: אדריאן הרבשטין)

קלעו למעלות: ניב זקס 17 נק', אורן בן חמו 16 נק', אייל סולומוביץ' ונבות ינאי 11 נק' כ"א, עופר דיגמל 10 נק' (13 כ"ח, 6 אס'), עאדל מתא 4 נק', עדי רייפר 2 נק'.

עופר דיגמל (צילום: אדריאן הרבשטין)
עופר דיגמל (צילום: אדריאן הרבשטין)

מאמן מעלות זיו תבור: "הייתה התרגשות גדולה. דיברתי עם השחקנים לפני המשחק שייקחו את ההתרגשות וינתבו אותה לאינטנסיביות ואגרסיביות בהגנה והצלחנו לעשות את זה במשך שלושה רבעים וזה הספיק כדי לנצח את המשחק. עצרנו קבוצה שנחשבת התקפית על 55 נק' וזה המפתח לניצחון".

ביום ראשון 30.10 מעלות תצא למשחק חוץ נגד מכבי פתח תקווה, שעברה העונה למחזור הצפוני של הליגה הארצית.

נבות ינאי (צילום: אדריאן הרבשטין)
נבות ינאי (צילום: אדריאן הרבשטין)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות