fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפועל חדרה כבשה את המקום הראשון בליגה א'

ויטלי גנון (צילום: שלומי גבאי)

במשך השבועות האחרונים הייתה הפועל חדרה עולה למקום הראשון ביום שישי, אבל כמה שעות לאחר מכן הייתה מעבירה את ראשות הטבלה בחזרה לאיכסל.

ביום שישי חדרה שוב עלתה למקום הראשון, רק שהפעם זה לשבוע שלם, לאחר שהביסה בביתה את עירוני טבריה 0:4 באחד המשחקים הטובים של העונה.

עם כל הכבוד לחדרה, הניצחון המשכנע היה גם בזכותם של שחקני עירוני טבריה שהציגו משחק חלש בלשון המעטה. בתחילת העונה דיברו בטבריה על עונה פיננסית עם רצון לסיים בחמישייה הראשונה, אבל בפועל מדובר באחת הכישלונות הגדולים של העונה ובעיקר באחת הקבוצות המביכות שהיו לטבריה בשנים האחרונות. דווקא החלק ההגנתי שהיה אמרו להיות החלק החזק של הקבוצה, היה חלש מאד במשחק הזה.

חדרה התחילה את המשחק בדומה למזג האוויר – בסערה. כבר בדקה השנייה התקפה של חדרה הסתיימה בהכשלה על הקשר ויטלי גנון. גנון הגביה נהדר לבלם אלירן חודדה שמקרוב נגח פנימה 0:1.

ויטלי גנון (צילום: שלומי גבאי)
ויטלי גנון (צילום: שלומי גבאי)

דקותיים עברו וחדרה הכפילה את התוצאה כאשר מסירת אומן של גנון מצאה את אסי גומה והאחרון נעצר אצל שוער טבריה עדי תדמור, כאשר על הכדור החוזר היה אליאס זאנה שבעט מדויק ורשם 0:2.

חדרה המשיכה לתקוף וכעבור רבע שעה חדרה כבר עלתה ליתרון 0:3, כאשר שוב זאנה קיבל כדור נפלא מהמגן אבי קרמר וכבש בצורה מצוינת.

במהלך המחצית זעם מאמן טבריה אילן סוויסה על שחקניו ואלה עלו בטירוף למחצית השנייה וכבר בדקה ה-50 הגיע החלוץ מועמר קראקרה להזדמנות מצוינת שנעצרה אצל שוער חדרה נמרוד כהן. בדקה ה-55 בהתקפה הראשונה של חדרה במחצית השנייה הגיע שער נוסף. גנון, המצטיין במשחק, הגביהה ובלם טבריה עידן ויצמן הדף לא טוב והכדור שהגיע לאסי גומה שבעט מצוין מ-17 מטרים וקבע את תוצאת המשחק 0:4.

גנון אמר בסיום המשחק: "זה היה ניצחון חשוב שמשאיר אותנו במקום הראשון. מומו הכין אותנו על הצד הטוב ביותר, הגענו דרוכים ומוכנים למשחק ואני שמח שהצלחנו לסיים אותו מהר".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות