fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפוסט המרגש של נערה מקרית ים, והמפגש עם ראש העירייה

ראש עיריית קרית ים (צילום: דורון גולן)
ראש עיריית קרית ים (צילום: דורון גולן)

"אסור לך אף פעם להרים ידיים ובכל פעם שמישהו מנסה להוציא לך את הרוח מהמפרשים את צריכה להוכיח לו את ההפך" כך אמר השבוע ראש העיר דוד אבן צור לתלמידת י"ב בתיכון רבין, משי אבוטבול, אותה פגש בלשכתו, בעקבות פוסט שפירסמה בפייסבוק על מכתב שקיבלה מבית הספר.

משי הצליחה לעורר דיון ציבורי ברשת הפייסבוק  לאחר שפרסמה את גיליון הציונים שלה  ואת מכתב הערכה שקיבלה ביחד עם התעודה ואשר בעקבותיו חשה עלבון. במכתב שצורף לתעודה עליו חתומה המנהלת מילנה מירון, כי לאור הישגיה הנמוכים של אבוטבול במקצועות מתמטיקה, ביולוגיה, מעבדה "קלושים הסיכויים שלה להצליח בבחינות הבגרות במקצועות הנ"ל".

ראש עיריית קרית ים (צילום: דורון גולן)
ראש עיריית קרית ים (צילום: דורון גולן)

בפוסט שפירסמה בעמוד הפייסבוק שלה כתבה אבוטבול "אני תוהה האם זה אמור לעודד ולהעלות את המוטיבציה הלימודית? או לגרום לי להבין מראש שאין לי מה להתמודד כי במילא אני אכשל…האם כך נוהג בית ספר שמעודד הצלחה במבחני בגרות?" עוד כתבה אבוטבול "באופן אישי נפגעתי מאוד ואם לומר מאוכזבת מבית הספר ולא בטוח שזה מה שיגרום לי לא להתקשות במקצועות הנ"ל.. אבל כן גורם לי להבין מה אנחנו שווים בעייני חינוך בית ספר.הצלחת – אתה טוב, לא הצלחת – אתה כישלון…תודה בית ספר יקר, עדיין לא מצליחה להבין מה פשר המכתב.."

הפוסט שלה זכה ל-102 שיתופים והגיע גם לאבן צור שכתב בעמוד הפיסבוק שלה: "אני אף פעם לא מתווכח עם תחושות של אנשים ולכן אני בהחלט יכול להבין לליבך.  יחד עם זאת גם אם הדרך שנבחרה כדי להסב את תשומת לבך להישגייך בלימודים לא היתה רגישה מספיק, אין לי ספק כי הכוונה היתה טובה וטהורה לחלוטין והיא נועדה לדרבן אותך לנסות ולהשתפר.בלי קשר לכך אני מבקש לשתף אותך במשהו מניסיוני האישי. לאורך כל שנותיי בכל פעם שמישהו אמר לי שמשהו הוא בלתי אפשרי הפכתי עולמות כדי להוכיח לו שההפך הוא הנכון ובדרך כלל גם הצלחתי. כך קרה לי כשעליתי לארץ ונתקלתי בקשיי קליטה מתסכלים, כך קרה כאשר החלטתי בגיל מבוגר יחסית ללמוד משפטים ורבים סביבי לא האמינו שזה אפשרי וכך בדיוק קרה גם כאשר החלטתי להיות ראש עיריית קריית ים ונדמה לי שהעובדות מדברות בעד עצמן.  לכן כראש העיר שלך אני קודם כל מזמין אותך לפגישה אישית בלשכתי כדי שנכיר ושנית אני ממליץ לך לקחת את האתגר הזה בדיוק כמוני ולהוכיח לכל מי שלא מאמין בך שההפך הוא הנכון".

בפגישה אמר לה אבן צור כי הוא מעריך מאוד את אומץ הלב שלה לשתף את הגולשים בתחושותיה האישיות והבטיח לה כי לא הייתה לאיש כל כוונה לפגוע בה אלא לעודד אותה לשפר את הישגיה. אבן צור גם הבטיח לה כי מערכת החינוך בעיר תתגייס לעזרתה כמו גם לעזרתו של כל תלמיד בעיר ותעמיד לרשותה את כל  האמצעים, שיעורי העזר ושיעורי התגבור על מנת שיוכלו להגיע להישגים הטובים ביותר שאפשר.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות