fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפגנה בעד המורה מיכאל בתיכון המושבה

מורה טוב לחיים. ההפגנה בעד המורה. צילום: יהודה ברונר
מורה טוב לחיים. ההפגנה בעד המורה. צילום: יהודה ברונר

ביום ראשון האחרון נערכה מול בית הספר "תיכון המושבה" בזכרון יעקב הפגנה של הורים ותלמידים בין לפני תחילת הלימודים. נושא ההפגנה: הבעת תמיכה במחנך כיתה יא'-4, מיכאל ריינהרץ, בעקבות ההודעה כי לא ילווה את משלחת הכיתה לפולין, בניגוד למה שתוכנן כל השנה. ההורים והתלמידים בהפגנה נשאו שלטים בנוסח "מיכאל, כולנו איתך", "מיכאל, אתה לא לבד", "מיכאל, תודה על מי שאתה" ועוד.

יהודה ברונר, אב לילדה הלומדת בכיתה ופעיל חברתי שיזם בזמנו את המחאה להחזרת החיילים לרכבת, יזם ומוביל את ההפגנה בעד המורה. הוא מסביר את השתלשלות העניינים: "מיכאל הוא מורה ותיק ומוערך מאוד, מאותם אנשי חינוך מעולים שעליהם נעשה הקמפיין "מורה טוב – מורה לחיים".

הוא אכפתי מאוד, עוזר לתלמידים מכל הלב, גם על חשבון זמנו הפרטי, ההורים בשכבה כולה מחשיבים אותו לטוב שבמחנכים. עם כיתה יא'-4 הוא נמצא כבר מכיתה י'. הכיתה מתכוננת למסע לפולין, אליו היא אמורה לצאת ב-11.4, כבר מתחילת השנה. התלמידים עושים מפגשי הכנה רבים עם המחנכים שלהם, ורוב הכיתות יוצאות למשלחת עם המחנכים. הם הרבה יותר מסתם מלווים. התלמידים מקבלים את מה שהם רואים במשלחת בדרכים שונות, יש שמגיבים קשה, ואנחנו, ההורים, שולחים אותם לפולין עם המון חששות, שבהם אנחנו מטפלים דרך המחנכים. לפני כשבועיים, שבועות ספורים לפני היציאה, פתאום נודע למיכאל שלא ייצא למשלחת עם התלמידים ובמקומו תצא מלווה אחרת מצוות ביה"ס, שאינה מלמדת את אותה כיתה והתלמידים אינם מכירים אותה – וכל זה בעילה של חילופי דברים שאותם אמר מיכאל בשעת רתחה, התנצל עליהם תוך כמה שעות וביקש שלא יתפסו אותו בצערו. בשל כך מיהרו להחליפו, אחרי שעבר הכנה ארוכה וחסרת פשרות למסע עם תלמידי כיתתו. הדבר פגע מאוד גם בו וגם בתלמידים. למיכאל אנו אומרים: 'אתה לא לבד, תלמידיך איתך, וגם הורים רבים איתם, תומכים בך בכל לבנו, מאמינים בך ונעשה הכול כדי שתצא עם ילדינו למסע הקשה ביותר לפולין, נעמוד לצידך ונוודא שלא פוגעים בך ובתלמידים עוד'".

ברונר מסר כי ביום ראשן הקרוב מתוכננת הפגנה נוספת. "שוב נהיה שם בשבילו, והפעם אנו מזמינים את כל מי שחינוך ילדינו יקר לליבו, את כל מי שמעוניין לחזק את מחנכי ישראל ולתמוך במורי ישראל הטובים להצטרף אלינו".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות