fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הסוכנות היהודית תקים את בית השותפויות במועצה אזורית מטה אשר

בית השותפויות הדמיה: מועצת מטה אשר
בית השותפויות הדמיה: מועצת מטה אשר

 

בטקס צנוע אבל היסטורי נחתם בשבוע שעבר הסכם בין מועצה אזורית מטה אשר ובין הסוכנות היהודית ושותפות ביחד להקמת "בית השותפויות" שיהווה בית לכל נציגי הקהילות היהודיות בארה"ב ולתושבי מטה אשר, אשר יוקם באכזיב, סמוך למרכז הצעירים החדש של המועצה. הסוכנות היהודית בחרה להקים את בית הקהילות, דווקא בגליל המערבי המרכז בסביבתו מגוון רחב של אוכלוסיות.

על ההסכם חתם התורם הגדול מטקסס, הרולד גרנסבכר שגם משמש כנשיא של כל השותפויות מטעם הסוכנות היהודית. בטקס השתתפו נציגי הסוכנות, בהם מנהלת כל השותפויות בארץ, אנדריאה ארבל וברכה צוריאל ונוספים וכן נציגת שותפות גליל מערבי, ג'ודי יודה ויו"ר השותפות מיכאל אהרונסון, הגברת רעיה שטראוס ונציגי המועצה: ראש המועצה, יורם ישראלי וסגניו, משה דוידוביץ' ואיל רייז, מהנדס המועצה, אדריכל ליאור לוי ועוד.

בית השותפויות  הדמיה: מועצת מטה אשר
בית השותפויות הדמיה: מועצת מטה אשר

ראש המועצה, יורם ישראלי אמר כי "מדובר בצעד נוסף שאנחנו עושים כדי לקדם את הגליל המערבי בכלל ואת תושבי מטה אשר בפרט. המבנה ישמש גם כמשרדים לשותפות ביחד האזורית וגם יהיה מקום שבו יוכלו לקיים פעילות קהילתית. אני שמח שהסוכנות היהודית בחרה בנו מכל המקומות בארץ להקים את הבית הזה, מבחינתנו זהו שלב נוסף בסולם שבו אנו מטפסים כדי להגיע למעלה למעלה"

סגן ראש המועצה, משה דוידוביץ' סיפר איך הכל התחיל "לפני כמה שנים התקשרה אלי ג'ודי ואמרה שהם מחפשים מקום להקים בו מבנה לשותפויות. זה היה בתשע בערב ולא היה לי מושג איפה ואם יש לנו קרקע מתאימה, אבל ישר אמרתי לה כן. ואמרתי לעצמי שזה מספיק חשוב בשביל שאעשה מאמץ עילאי למצוא משהו כדי שהמבנה הזה יהיה אצלנו. והנה, היום, אחרי כל כך הרבה זמן ומשימות זה קורם עור וגידים ואני ממש גאה להיות חלק מזה. אנחנו ממשיכים לבנות את מטה אשר לבנה אחר לבנה, פרויקט לצד פרויקט".

פרויקט תכנון והקמת בית השותפויות מנוהל על ידי מהנדס המועצה, אדריכל ליאור לוי שהבטיח במעמד החתימה כי בחודשים הקרובים יוכנו מסמכים למכרז, יפורסם מכרז ויתחילו בעבודות ככל הנראה במהלך יוני 2017.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות