fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הסדר טיעון ליניב קקון מכרמיאל

יניב קקון
קקון. צילום אלכס הובר

בית המשפט המחוזי בחיפה קיבל היום (ב') הסדר טיעון בין הפרקליטות לבין יניב קקון, המורה לריקוד וכוראוגרף , אחרי שהודה בביצוע עבירות מין בשתי תלמידותיו הקטינות.

קקון נעצר בחודש מאי 2017 בחשד שביצע תקיפה מינית ואונס של תלמידות שלמדו אצלו באקדמיה לריקודים סלוניים ולטיניים MoonDance בכרמיאל.  המתלוננת הראשונה טענה במשטרה כי במשך חודשים ארוכים נוצלה מינית על ידי המורה. בהמשך הגיעה תלונה נוספת.

יניב קקון
קקון. צילום אלכס הובר

לקקון (32), שהתפרסם בתכנית הריאליטי רוקדים עם כוכבים, יוחסו אונס ומעשי סדום בבנות 14 ו-16. הוא הגיע להסדר טיעון עם הפרקליטות על אישומים מופחתים. בבית המשפט אמרה הסנגורית של קקון: "הייתה מערכת יחסים. ההר הוליד עכבר". גזר הדין יינתן במועד מאוחר יותר.

עו"ד עידית רייכרט המייצגת את קקון ציינה, "היום הודה מרשנו בעובדות כתב אישום שתוקן באופן משמעותי. מחשדות מופרכים בגין ניצול מיני בעשרות מקרים במספר רב של נערות כפי שנטען בתחילה, הורשע מרשנו בשני אישומים בלבד בשתי נערות כאשר באחד האישומים הודה בניסיון למעשה מיני ובאישום האחר הודה בעובדות כתב אישום מרוכך מאד. הסדר הטיעון מבטא הן את הקשיים  הראייתיים שהיו בתיק, הן את הסכמת שתי המתלוננות להסדר.

"אני מעריכה את הסכמת המאשימה להושיט יד להסדר הטיעון הנ"ל וכולנו תקוה כי בסופו של יום ייגזר על מרשנו עונש שיקומי כראוי למי שנעדר כל עבר פלילי ושזו לו מעידתו הראשונה בחייו.

עו"ד תמי אולמן המייצגת את אחת המתלוננות השיבה: " כרגע הדיון בדלתיים סגורות ולכן איני יכולה להגיב".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות