fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"הנני כאן, לפחות ל- 7 שנים לפחות"

ראש עיריית נצרת עילית, רונן פלוט, מצא את עצמו השבוע הודף שמועות שהופצו השבוע במסדרונות הפוליטיים ולפיהם משוריין עבורו מקום ריאלי ברשימת הליכוד אם וכאשר יוקדמו הבחירות לכנסת
רונן פלוט (צילום עצמי)
רונן פלוט (צילום עצמי)

על רקע פרשת חקירות ראש הממשלה עלתה השבוע במסדרונות הפוליטיים שאלת הקדמת הבחירות וההיערכות לקראתן בקרב המועמדים החדשים לכנסת. חברי הליכוד שבילו סוף שבוע באירועי "הליכודיאדה" באילת הזכירו יותר מפעם אחת את השם רונן פלוט על תקן מועמד אולטימטיבי מבוקש ומחוזר לכנסת "פלוט הוא שחקן רכש חזק ואין ספק שיהיה מחוזר על ידי כל מפלגה שרוצה בניצחון ובאהדת הקהל, הוא חבר בליכוד לכן מטבע הדברים שמו עולה כמועמד ברשימה", הסביר חבר מרכז ותיק בליכוד.

רונן פלוט (צילום עצמי)
רונן פלוט (צילום עצמי)

השמועה על אפשרות הצטרפותו של פלוט למתמודדים על משבצת החכי"ם החדשים בליכוד, התגלגלה מאילת עד למסדרונות העירייה, שם הביעו חשש מפני האפשרות לעזיבתו באמצע קדנציה. "אחרי שנים ארוכות של חוסר יציבות, סוף סוף יש בעירייה שלטון יציב, חזק ומוביל במלוא מובן המילה. ברור שאנחנו רוצים שמצב זה יימשך לפחות קדנציה נוספת", אמר גורם בכיר בעירייה.
פלוט מצא את עצמו משיב יותר מפעם אחת לשואלים והמתעניינים בכוונותיו הפוליטיות העתידיות ומרגיע. "אין לי שום כוונה להתמודד לכנסת,באתי לראשות עיריית נצרת עילית לתקופה של שבע שנים לפחות, במהלכן אני מתכנן להביא את העיר למקום הטוב והראוי לה. לקחתי על עצמי משימה להבריא את העירייה ולחולל את המהפך שיחזיר את הגאווה לעיר ולתושביה, אין לי שום כוונה לעצור באמצע הדרך, אני רק בהתחלה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות