fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הניחה שקיות אשפה ליד פח מלא וקיבלה דו"ח 730 שקלים

ככה לא מפנים אשפה. פחי אשפה במרכז פרדס חנה לאחר פינוי בשבוע שעבר. צילום: נירית שפאץ
ככה לא מפנים אשפה. פחי אשפה במרכז פרדס חנה לאחר פינוי בשבוע שעבר. צילום: נירית שפאץ

תושבת קרית ביאליק עוזבת את העיר עם תחושה לא נעימה, לאחר שקיבלה דו"ח על סך 730 שקלים, בטענה שהאשפה שזרקה התפזרה מחוץ לפח האשפה, למרות טענתה כי האשפה הייתה בתוך שקיות סגורות.

שירן בן אהרון, שהתגוררה בקרית ביאליק בשנים האחרונות, עוברת להתגורר בחיפה. כחלק מההכנות, היא אספה ביום ראשון בלילה ניירת אישית שהיא אינה זקוקה לה עוד, הכניסה לשקיות אשפה וכשניסתה לזרוק אותן לפח האשפה הקטן של הבניין שמשרת 24 דירות, גילתה שמישהו שם בפח רהיט שתפס את כל הנפח. היא הניחהה את השקיות ליד הפח, בתוך השטח המגודר בבטון, מתוך מחשבה שבשעות הבוקר תיאסף האשפה על ידי העירייה.

כשהייתה בעבודה הגיעה אליה שיחת טלפון מפקח עירוני, שעל פי רישומי הטלפון שלה הוא התקשר אליה בשעה 10:25. "הוא דיבר אלי בטון ביריוני ומאיים", היא מספרת, "הוא אמר לי שהוא חושב אם לתת לי דו"ח או שאגיע לאסוף את הניירת שהתפזרה. אמרתי לו שכל הניירת הייתה בשקיות סגורות ויתכן כי חתולי השכונה קרעו את השקיות וככה הניירת התפזרה ואמרתי לו שאני לא יכולה לעזוב את העבודה עד הערב".

ככה לא מפנים אשפה. פחי אשפה במרכז פרדס חנה לאחר פינוי בשבוע שעבר. צילום: נירית שפאץ
צילום: ארכיון

כשחזרה בן אהרון לדירתה גילתה בתיבת הדואר שלה דו"ח של העירייה על סך 730 שקלים ונרשם, כי היא עברה על חוקי העזר העירוניים של שמירה על הניקיון. על הדו"ח נרשמה גם השעה שבה הוא נרשם: 8:50, שעה וחצי לפני שהפקח בכלל התקשר אליה. בן אהרון העלתה פוסט לפייסבוק שלה וסיפרה על השתלשלות העניינים ובין המגיבים היה גם ראש עיריית קרית ביאליק, אלי דוקורסקי שאף שוחח איתה ואמר כי הנושא בטיפול.

"אני לא יודעת מה לעשות ולמי להאמין", היא אומרת, "בשבילי קנס כזה של 730 שקלים זה הרבה כסף במיוחד שאני יודעת שהאשפה שלי הייתה סגורה בשקיות וזו לא אשמתי".

מעיריית קרית ביאליק נמסר: הדו"ח נרשם כדין בגין השלכת פסולת ביתית ברבים. לתושבת הזכות לפנות לתובע העירוני, להציג את נימוקיה ולבקש את ביטול הקנס".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות