fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הנוער נחשף בתיכון החקלאי

חיים געש (צילום: נירית שפאץ)
חיים געש (צילום: נירית שפאץ)

השבוע קיימה מחלקת הנוער באגף החינוך במועצת פרדס חנה כרכור בתיכון החקלאי יום חשיפה לתנועות הנוער הפועלות במושבה. הנוער העובד והלומד, הצופים, השומר הצעיר ותנועות נוספות, הפעילו את בני הנוער משעות הבוקר ועד לצהריים במטרה להציג את האופי הייחודי של כל תנועה ולהביא להצטרפותם של חניכים חדשים לכל תנועה. תנועת נוער חדשה שהחלה לפעול ביישוב תחת מחלקת הנוער היא "המעז מנצח". ביום החשיפה הצליחו נציגי התנועה לגייס בני נוער והאימון הראשון כבר יצא לדרך. גם "אחריי לצה"ל" פעילה במסגרת השכבות הבוגרות, והצטרפו אליה בני נוער נוספים. באירוע לקחו חלק מנהלת אגף החינוך, אילנה זגול, מנהלת יחידת הנוער באגף שיזמה את הפעילות, ג'ודי בנר, מנהל בית הספר, צוותי ההוראה, מורים ורכזי הנוער.

גאווה. חיים געש (צילום: נירית שפאץ)
גאווה. חיים געש (צילום: נירית שפאץ)

בשנה וחצי האחרונות חל גידול של כ-30 אחוז במספר חניכי תנועת הצופים במושבה – כ-25 אחוז במספר חניכי תנועת הנוער של תנועת השומר הצעיר, הנוער העובד והלומד נהנה מגידול של 18 אחוז ובתנועת בני עקיבא חל גידול של כ-15-10 אחוז במספר החניכים בשנה וחצי האחרונות.

ראש המועצה, חיים געש: "יום החשיפה לתנועות הנוער משקף את עוצמת חשיבותו של החיבור בין החינוך הפורמלי לבלתי פורמלי ביישוב. מחלקת הנוער באגף החינוך לוקחת חלק פעיל בפעילויות התיכון החקלאי, מעשירה, תומכת ומהווה כלי בלתי נפרד ממערכת החינוך המקומית. נוסף למרכז הנוער של מחלקת הנוער הפועל בשיתוף פעולה ראוי לציון עם בית הספר בתיכון החקלאי, מעורבות המחלקה ניכרת בהיבטים רבים ומתרחבת משנה לשנה. החשיפה לפעילות תנועות הנוער היא חשיפה לחינוך ערכי, חברתי ומעודדת טיפוח מנהיגות כבר מגיל צעיר. אנו מברכים על הצמיחה במספר חניכי תנועות הנוער כמעט בכל תנועות הנוער במושבה, ועל הצטרפותן של תנועות חדשות לפעילות התוססת במושבה". (נירית שפאץ)

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות