fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הנהגת ההורים השביתה את הלימודים בבית הספר הלל צור בנתניה

הפגנת ההורים בבית ספר הלל צור. צילום: פרטי
הפגנת ההורים בבית ספר הלל צור. צילום: פרטי

הנהגת ההורים בבית הספר "הלל צור" בנתניה השביתה הבוקר (ו') את הלימודים בו. זאת בגלל בעיות בטיחות בבניין החדש שבו, החוזרות ונשנות מאז פתיחת שנת הלימודים. השבתת הלימודים מתבצעת כשבועיים לפני מועד חנוכת הבניין החדש ב"הלל צור", במעמד ראש העירייה מרים פיירברג.

כאן שובתים. צילום עצמי
כאן שובתים. צילום עצמי

השבוע שוב התפרק פאנל חיפוי מגג המבנה וההורים טוענים כי אינם מוכנים לסכן את ילדיהם. יו"ר ועד ההורים העירוני איציק ועקנין שהגיע עם ועד ההורים לסיור בבית הספר הבוקר אמר: "כשמדובר בבטיחות על חיי ילדינו אנחנו לא לוקחים סיכונים. מאז נפתח בית הספר סובל מחיקויי בניה למרות שיש טופס 4 למבנה".

הפנלים מתפרקים ונופלים בהלל צור. צילום עצמי
הפנלים מתפרקים ונופלים בהלל צור. צילום עצמי

יו"ר הנהגת ההורים שלומי דגן שהכריז על השבתת הלימודים אמר: "יש כאן כשל ביצועי בקרתי וניהולי. אנחנו ההורים שולחים ילדים ליום לימודים ולא יכולים לחיות בסטרס ולדאוג שמא ייפול פאנל כזה ויקרה אסון. זה שכל יום יבואו לתקן לא פותר הבעיה שמחר ייפול על ראשו של ילד פאנל אחר".

מה צריך לעשות?

"מנכ"לי חל"ת והעירייה כשלו בניהול המשבר הזה. אנחנו לא נודניקים אלא הורים שלוקחים אחריות ורוצים בלימודים סדירים בהם נקבל בסוף היום את ילדינו בריאים. שיקבלו המנכ"לים החלטה שאם לא מצליחים לייצב את כל הפאנלים אז שינתקו את כולם. או שיביאו אישור הנדסי ממוסד מוכר שטכנית ההתקנה תקנית".

מעיריית נתניה נמסר בתגובה: "בהמשך לפנייתם של הנהלת בית הספר ונציגי ההורים באשר לליקויים, העירייה פעלה בתוך שעות ספורות להגעת קבלן למקום להסדרת הליקויים עוד באותו היום.
ביום ראשון האחרון התקיימה ישיבה בנושא עם מנכ"ל העירייה וכבר בימים הקרובים יתקיים סיור מעקב יחד עם הנהלת בית הספר, נציגי ההורים וכן הגורמים המקצועיים הרלוונטיים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות