fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המשטרה נאבקת בתופעת ההימורים בכרמיאל

הימורים בכרמיאל צילום משטרת ישראל
הימורים בכרמיאל צילום משטרת ישראל

בפשיטה משטרתית נעצרו שני חשודים בניהול המועדונים ונתפס ציוד רב

המאבק המשטרתי בתופעת ההימורים הבלתי חוקיים בכרמיאל נמשכת. השבוע סגרה המשטרה שני מועדונים פעילים, באזור התעשייה ועצרה את מנהלי המקומות. בתי ההימורים בכרמיאל הם יעד מרכזי של משטרת כרמיאל מזה מספר שנים, במהלכן פשטה המשטרה על מספר רב של מקומות והוציאה צווי סגירה. אלא שעל כל מועדון מסוג זה הנסגר, נפתח אחד אחר, משול הדבר למשחק מחבואים.

פגיעה באזרחים. הפשיטה בכרמיאל (צילום משטרת ישראל)
פגיעה באזרחים. הפשיטה בכרמיאל (צילום משטרת ישראל)

בסוף השבוע, בתום פעילות סמויה פשטו בלשים, חוקרים, פקחי שיטור עירוני ושוטרי משמר הגבול על שני מקומות המשמשים להימורים בלתי חוקיים ברחוב החרושת בכרמיאל. בפשיטה נעצרו שני גברים בני 24 ו-47, תושבי כרמיאל ונשר, החשודים בניהול המקומות. כמו כן עוכבו שישה מהמרים לחקירה בסיומה שוחררו לבתיהם. בשני המקומות נתפס ציוד רב המשמש לקיום ההימורים והפעלת המקום כמו מכונות הימורים, מחשבים, מסכי מחשב, מצלמות אבטחה, ריהוט, כסף מוזמן בשווי של כ-13 אלף שקלים וציוד רב נוסף. שני החשודים בניהול המקומות המשמשים להימורים הובאו לבית משפט השלום בחיפה ושוחררו בתנאים מגבילים. משטרת ישראל תבקש מבית המשפט לחלט את הכסף והציוד שנתפס בפעילות.

ממשטרת ישראל נמסר: "משטרת ישראל תמשיך לפעול כנגד תופעת ההימורים הבלתי חוקיים הפוגעים במשפחות ובאזרחים הנורמטיביים״.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות